Ik zie wederom niks. Het had nu echt wel duidelijker moeten zijn. Als ze al dagen zo licht zijn dan klopt er iets niet....lijkt mij.
Eerlijk dit is de eerste test van je waar ik een 2e streep op zie! Hij lijkt grijzig maar jinu ziet vast roze! Hij is precies als mijn allereerste in mijn album! In de middag had ik toen een duidelijkere.
Ik had 2 testen op zelfde urine gedaan 1 was echt een tuur streep en andere was mooi streepje, licht dus echt aan de test (kv) al Moet ik zeggen dat de cb+mooi blijft knallen Op je laatste zie ik trouwens wel wat
Sorry krijg het echt niet duidelijker op de foto en is zo goed te zien in echt! Dacht eerst ook oh hij lijkt grijs op de foto maar ben is toch echt roze! Zal straks even proberen een foto te maken van die van gister als laatste en die van vanochtend dan zie je echt duidelijk het verschil
Ja raar is dat allemaal hoe dat kan he. Je zou zeggen hoe meer hcg hoe dikker de streep maar dat ze het niet meer aankunnen en dan licht streepjes gaan geven. Ze zeggen ook dat je vanaf een bepaald aantal weken niet eens meer kunt testen? Of dat zo is weet ik niet
Ja dat bedoel ik ik ben 9 weken en ze kunnen hem niet meer aan dus zeggen ze test niet meer!!!! Maar je hele zwangerschap zou je positief moeten testen alleen hoe die reageert verschild
Ik ben even gaan kijken en inderdaad daar lijkt die echt op. Bij jou eerste lijkt het ook wat grijzig stom he? Hmm heb geen testen meer in huis. Eind van de middag/begin avond test ik altijd donkerder. Kijken of het lukt vandaag nog een test te halen
Op deze laatste test zie ik echt wel een streepje. Hoop voor je dat hij de komende dagen donkerder wordt!
Doe ik vanmiddag even gsm was leeg is nu aan het opladen. Toch eens weer opnieuw zoeken naar het geheugenkaartje van de camera.
En wederom zie ik niets, sorry, maar ik denk echt dat je jezelf voor de gek aan het houden bent......... Maar goed, andere dames zien het blijkbaar ook, het kan natuurlijk aan mij liggen.
Heb je toevallig je iPhone in een flipcase oid? Ik had dat namelijk wel en kreeg daardoor wazige foto's.
Ik zie wel iets, maar kan niet bepalen of dat positief of negatief is. Hoop dat het doorzet en heel snel goed gaat oplopen.