Komt dan misschien door de licht inval, maar ik lijk toch iets te zien. Maar ja als jij in het echt niks ziet...................niet leuk.........
Ik zie ook wat hoor,op die van vanmorgen.zou hem zelf negatief beschouwen,want ik ben niet van de tuurstreepjes.maar zie wel een heeeel licht streepje.
Ik lijk ook wat te zien, hopelijk zien wij het echt en komt het niet door het licht inval of de foto.
Ik zie ook wel wat jullie zo vaag zien maar omdat het niet eens roze is dacht ik dat telt niet en heb eerder het idee dat ik wat 'zie' omdat ik weet waar het streepje hoort.Ik moet wel zeggen dat ik vannacht een paar keer naar het toilet ben geweest dus misschien dat mijn urine daardoor niet geconcentreerd genoeg was.
Moest zaterdag ongesteld worden maar tot nu toe geen enkel rood spoor. Dus heb vanmiddag weer kv testjes gehaald en ga morgenochtend weer een poging wagen. Ben benieuwd...
Ik ben niet zwanger, de test van vanmorgen wat negatief. Ach ik heb geen haast, ben 6 maanden geleden bevallen, maar de 1e test gaf toch wel een beetje hoop. In het echt was hij toch duidelijk, misschien komt dat omdat ie al een jaar oud was(niet over datum). Maar zoals ik al zei heb ik geen haast en laat ik het gewoon z'n beloop gaan en voortaan test ik niet meer voor mijn nod, heb deze keer denk ik gewoon een langere cyclus want ben nog steeds niet ongesteld geworden.
He jammer, ondanks dat je geen haast heb (en nog lekker aan het genieten ben) is een negatieve test nooit leuk.