Hoi lieve dames, Ik had al een topic (tuurtestjes z&k dipstick), maar aangezien het daar allang niet meer over gaat even een nieuw topic over het volgende: Ik heb de afgelopen dagen net KV getest, en vanmorgen was het streepje het donkerst en duidelijk roze. Binnen de 5 min (of eigenlijk binnen 3 min al te zien). Zie de plaatjes: - foto met 2 testen: onderste is de eerste van vanmorgen, heb toen de bovenste er nog achteraan gedaan om te kijken of het 'echt was'. Bovenste is na 5 min genomen - foto met rijtje: testen van 10, 11 en nu vandaag 12 dpo - los de laatste test van vanmorgen Ik werd de afgelopen dagen wat moedeloos en vanmorgen had ik opeens zo'n goed gevoel door deze testen. Dacht echt dat ik zwanger was. Dus ook een digi gedaan en die gaf aan niet zwanger. Heb m net gesloopt (weet dat het niet perse zegt, als er lijntjes staan maar wel dat de intensiteit oploopt met de weken) en ik vind de lijntjes best wel duidelijk, voor mijn gevoel misschien net niet voldoende om zwanger aan te geven. Ik weet bijna wel zeker dat er 'iets' gaande is of was... Maar vanmiddag ben ik licht ongesteld geworden, eerst bruin/roze daarna ook beetje roze. Nog niet echt veel. Is er nog hoop? Zijn er mensen die echt rood bloed verloren en dat het ook voelde alsof je ongesteld was, maar toch zwanger bleek te zijn? En wat zeggen jullie sowieso van dit verhaal? Zoals het onderwerp al zegt: ben even ten einde raad en weet even niet waar ik het zoeken moet... Ik ben nog zo verdrietig om m'n mannetje* en tegelijkertijd willen we graag snel weer zwanger zijn, zodat we dan hopelijk wel een kindje mogen krijgen om voor te zorgen. Dat was zo dichtbij en nu zo ver weg... Bedankt alvast voor jullie mening en reactie.
Lastig, ik hoop voor je dat het bloed nog van een innesteling oid is en je gewoon hartstikke zwanger bent. Op de test van vandaag zie ik heel licht een roze streepje, maar heb helaas zelf eerder ook van die streepjes gehad zonder positief resultaat dus ik vind net nog te licht om de test als positief te beschouwen, sorry Ik duim gewoon voor je dat je niet ongesteld bent en je over een paar dagen een mooie test hebt.
Ik moet wel erg turen moet ik zeggen..mijn gevoel zegt niet zwanger maar het kan aan mijn ogen liggen 😉
Ik zie wel wat, maar vind ze nog wel erg licht Je weet zeker dat je al op 12dpo zit? De foto bij je avatar is niet van jou dan?
Dit zegt niks.zo ziet het er negatief inderdaad uit.maar hieruit kun je niet afleiden dat het bijna positief zou zijn.niet zwanger is ook echt niet zwanger op het moment van de test.
Bedankt dat jullie reageren en voor de lieve reacties. En jullie hoeven geen sorry te zeggen, jullie kunnen er ook niets aan doen Jammer dat sommige geen streepje zien. De foto's zijn misschien niet de beste kwaliteit, maar zie ze er zelf wel duidelijk op (en in het echt natuurlijk). Heel donker zijn ze zeker nog niet, maar omdat, zeker op de laatste test van vanmorgen, het streepje wel echt roze is (en al binnen de 5 min zichtbaar), zegt mijn gevoel dat er wel iets gaande is/gaande is geweest. LV: toen jij de streepjes had en niet zwanger was, waren die er dan ook al binnen de 5 minuten of pas later? Ik kan niets anders dan afwachten natuurlijk... Hoop dat de ongesteldheid niet doorzet en test morgenochtend gewoon weer om te kijken of het streepje weg is/duidelijker wordt. Bedankt! Nog meer dames die ongesteld leken en toch zwanger waren?
Digitale testen mag je niet openbreken. Nouja, mag natuurlijk wel, maar je mag van die streepjes geen conclusie trekken. Zegt helemaal niks namelijk.
Ey meid ik had vorige maand ook zulke testen op vele 2v5 euro kruidvat testen maar bleek echt niet zwanger en kreeg me menstrustie. Ik hoop voor jou wel op een plakbeeb maar met de lichtje kruidvat streepjes heb ik geen goede ervaring dan alleen maar valse hoop. Ik duim met je mee op posetief nieuws komende dagen. Groetjes
Ik ben bang dat als er iets gezetten heeft het niet goed zit. Je testjes lopen verder ook niet heel erg op ofzo...