Ik heb maandag een zwangerschapstest gedaan (was al 8 dagen over mijn NOD. En vandaag (niet met ochtendurine) ook weer!! Maandag was de een licht streepje en nu ook weer normaal moet de hcg toch verdubbelen in 2 dagen? Help!!
1ste is test maandag 12-1 binnen 5 min. 2de is vandaag 14-1 binnen 5 min. 3de is dezelfde test van vandaag 14-1 na 10 min
Ze zeggen een streepje betekent zwanger, hoe licht dan ook! Dus ik zou zeggen: zwanger! Misschien heb je je eisprong toch later gehad dan jij denkt? Ik zie op de eerste 2 niks, maar dat kan door de foto komen. Bij mijn dochter die nu 1,5 is, had ik de eerste test ook zo'n licht streepje zoals op de derde foto... Dus vanuit hier... toch een voorzichtige proficiat!
Ik sluit me bij Beeb87 aan, hij loopt echt wel op! En hoe snel ze oplopen is per persoon verschillend, die van mij zijn nog steeds hard aan het werk om donkerder te worden (maar ze doen het gewoon wat langzamer haha) Dus gefeliciteerd!
Een licht streepje is ook een streep! Die eerste twee zie ik niet echt een streep van zwangerschap, maar op de onderste van de foto absoluut!