Hoi aankomende dinsdag is mijn nod. Vandaag een test gedaan en gaf al gauw een licht tuur streepje aan. Ik kan hem niet goed op de foto met mijn telefoon maar wellicht zien jullie het! Zal hieronder een paar foto's zetten. Mvg
Na vergroten en kantelen van mijn IPad zie ik hem haha Maar er staat dus wel al iets en het is nog heel vroeg. Spannend, ik duim voor je
Ja ik had de foto horizontaal geupload maar hij plaatst hem dus verkeerd om, heel stom! Ik ben zo benieuwd!
En wat vinden jullie nu? Test van action.. die normaal echt heen streepjes geeft. Ik ben al overtuigt. Weet het echt 99% zeker. Maar toch wil ik bevestiging. In het echt zijn die testen rozer en duidelijker je ziet hem meteen.
Ik zie idd ook een heeeel licht streepje...spannend...zou over 2 dagen nog een testje wagen! Of de digitale halen van clear blue makkelijk en gevoelig en betrouwbaar s6
Deze is van vandaag. Etos testen 2 voor 4,95. Ik vind ze nog zo licht. Dinsdag is wel pas mijn nod. Maar omdat ik in oktober een miskraam had gehad ben ik daar al gauw bang voor.