Ovulatietesten van donker naar licht

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luminis, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi,

Ik stel mijn vraag maar even hier. Normaal duurt mijn cyclus (op de vorige na i.v.m. stress) altijd 34 dagen en vindt mijn eisprong altijd op dag 20 of 21 plaats. Gisteren ben ik begonnen met ovulatietesten. De bovenste twee testen heb ik gisteren gedaan. Een om 11 uur 's ochtends en een om 8 uur 's avonds. Vanmorgen heb ik om 11 uur weer getest en deze was positief. Vervolgens heb ik er nog een om 5 uur en een net gedaan... en deze waren weer negatief! Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb nog nooit zo kort positief getest met een ovulatietest. :)

testennn.jpg

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Dat kan! Je piek is waarschijnlijk in de nacht begonnen.
    Ook ik heb normaal gesproken 2 dagen positief. Maar deze cyclus had ik in de ochtend een knalstreep en 12 uur later was ie weer negatief. Dit eitje wil graag denk ik ';)

3. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Bedankt voor je reactie! Dat stelt me toch wat meer gerust. :) Ik twijfelde ook omdat hij nu 5 dagen eerder is... Zou het nog nut hebben om te 'klussen'?

Veel succes de aankomende dagen! Ik hoop dat je positief test. :D

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ook hier ruim 5 dagen eerder dan normaal :D Was helemaal verrast, maar het staat er toch echt (+veel vruchtbaar slijm)

Het heeft zeker nut om te klussen. Liefst z.s.m.!!

En dank je .. ik hoop natuurlijk op een positieve test. We zullen zien ;)

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hier precies hetzelfde. ;) Ik heb het net toch nog maar even gezellig gemaakt... :D

Deel Deze Pagina