Hallo dames, 7 april was mijn laatste menst. Eergisteren een test gedaan: negatief. Zie de foto. Maar sinds gisteren heb ik pijnlijke en gespannen borsten, opgezet buikje en hoofdpijn. Dus ik dacht vanochtend: ik moet testen en binnen 4 min zag ik een lichte tweede streep. Ik hoef niet te turen. Zien jullie hem ook? Test van eergisteren
Ik zie niks op de eerste test. Wel op de tweede! Maar hoe lang zijn je cyclussen dan? Want als 7 april de eerste dag van je laatste cylus was, vind ik een tuurtuurtuurstreepje wel vaag voor zolang overtijd. Of je moet dus lange cyclussen hebben.
Op de tweede foto ook niks? Ik dacht dat ik een cyclus hb overgeslaan. Mijn cyclussen zijn normaal gesproken 29-35 dagen. Nooit eerder meegemaakt dat ik zoooo lang overtijd was
Dus foto 1 eergisteren negatief En twee dagen later positief ? Pff spannend weer ! Wanneer is je NOd ?
Dan zou je wel een hele lange cyclus gehad hebben? Kan natuurlijk, maar ik was zelf 6-4 voor het laatst ongesteld en inmiddels 7 weken zwanger. Vandaar dat ik even verbaasd was. Maar zie op de laatste foto zeker een streepje
Kan toch een hele lange cyclus geweest zijn. Ik zie echt wel een streep op die tweede...van de week ook nog ff testen. Spannend & succes
Onderste test is van net. Na veel gedronken te hebben. Eerste test van vanmorgen was dus geen indroger. Ik moest testen voor me gevoel. Nu hopen dat ht blijft plakken Bovenste van vanmorgen, onderste van net