Zien jullie het ook??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fadim, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Dankjulliewel dames. Ik kan mijn gevoelens en emotiets nog met niemand delen en ik vind ht onzettend fijn dat ik mijn verhaal en mij onzekerheid hier kwijt kan. Ik heb iet meer getest. Ik wacht braaf tot maandag. Maar mijn borsten zijnnu niet meer gevoelig als paar dagen terug... Whatever, ik blijf positief en laat het maandag nog weten. Xx

2. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    #62 Fadim, 15 jun 2015
    Laatst bewerkt: 15 jun 2015
    Vandaag echo gehad. Ze zag dooiezakje en vruchtzakje maar (nog) geen kloppend hartje. Ze kon ook niet duidelijk zeggen hoever ik ben. Wie had ook zn echo en kan mij evt wat meer vertellen wat je op die echo ziet

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25 KB
      Weergaven:
      18
  3. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd,

Hoe ver ben je ongeveer volgens jou berekening?

4. Roooz

Roooz Lid

8 apr 2015
    32
    0
    0
    mama
    Zuid-Holland
    Bij onze 2e dochter had ik ook zo'n echo. Gyn zag ook geen kloppend hartje. Dat was met 5 of 6 weken. Een week later terug en toen klopte er wel een hartje en inmiddels is ze een jaar, dus meid, niet de moed opgeven hoor! Ik ga duimen dat jouw kleintje het net zo goed gaat doen!

5. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Ik weet dus niet hoe ver ik ben. Was voor het laatst 7 april ongesteld. En 28 mei had ik negatieve test en 30 mei pas een tuurstreep. Ik denk dat ik rond 5 weken ben

6. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Dan zou het echo beeld gewoon bij jou termijn kunnen passen, meestal is er hartactie tussen 5 a 6 weken op zijn vroegst.

Ik duim voor je meid! Positief blijven

7. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Gewoon hoop houden, het ziet er goed uit! Wanneer heb je weer een echo?

8. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Over 3 weken pas

9. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Balen dat je niet volgende week terug kan komen voor eventueel hartactie :(

Maar toch zal ik proberen me er geen zorgen over te maken hoor, je echo klopt wel met je testen, alleen weet je je cyclus gewoon niet maar die kan net zogoed anders geweest zijn.

Ik weet dat het moeilijk is :(

Ik vond het ook verschrikkelijk lang duren vanaf het moment dat je een positieve test hebt tot aan die 8 weken (vitaliteitsecho) maar die onzekerheid heeft iedereen.

Probeer je te focussen op je zwangerschap, niemand hier kan je de uitkomst van jouw zwangerschap geven ook niet met persoonlijke ervaringen. Vertrouw op je lichaam. weet dat het moeilijk is.

Succes meis!

10. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Cb maakt mij erg onzeker. Kv ziet er opzich niet slecht uit. Net getest met niet geconcentreerde urine. Maar moet toch wel genoeg hcg aanwezig zijn in mijn urine ook al het geen geconcentreerde urine is?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,9 KB
      Weergaven:
      8
  11. haailena

haailena Actief lid

24 okt 2014
    458
    5
    18
    Meid je echo ziet er prima uit! Het was gewoon te vroeg voor een hartje. Ik had ,et 6 weken een echo en zag een net gestart hartje.
    Als je je onzeker voelt bel dan de gyn en vraag of je volgende week al terug mag komen. Bij mij deden ze het na 2 weken omdat 3 weken voor mijn gevoel zo ongelofelijk lanh was. Dus comprimis gesloten met de gyn en n0mocht na 2 weken terug. Je kan altujd met ze bellen!

12. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    Weer bruin slijmverlies :(:(:(kan ik nu gelijk met utro beginnen om evt mk te voorkomen???..

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

geen verstand van utro, maar bruinverlies is vaak innesteling meis je echo zag er prachtig uit voor de tijd hetzelfde als bij mij, het is uiteraard geen garantie helaas kan niemand je die geven meer als afwachten kun je nu niet doen, zolang je geen stolsels en helderrood bloedverlies heb, kun je ervan uit gaan dat het goed zit (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het )

14. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Dilya,
    Gefeliciteerd en ga genieten van je zwangerschap!!! Stop met al die testen. Ik had in mijn zwangerschap veel bloedverlies en uiteindelijk heb ik een prachtige gezonde dochter gekregen. Ook ik heb toen een vroege echo gehad omdat ik niet wist hoe lang ik zwanger was daar was toen ook nog geen hartactie op te zien. Dus het zegt allemaal niks het blijft gewoon afwachten.
    Ga je geld sparen voor leuke babyspullen ipv die dure testen!!!

15. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Heb je die utro op dokters advies of ga je zelf maar wat doen. Het feit dat je het hier vraagt, vind ik al zorgelijk.

En stop met die testen, je hebt er geen invloed op en je voelt je na het testen gewoon klote dus waarom testen!?!

Voor nu ben je zwanger, gefeliciteerd. En geniet dan ook van het nu!

Deel Deze Pagina