Voor het eerst een tuurstreepje.. Vorige rondes alleen maar witte testen gehad (of vreemde vervormingen.. Halve maantjes) Weet niet zo goed wat me bezielde om om 7 uur te testen.. Maar ik had een gevoel (vraag me niet om het te omschrijven haha ) Bij 5 minuten begon ik wat te zien. De foto is van 7 minuten.. Is wat na de tijd, maar de test ziet er nu niet veel anders uit dan bij 7 minuten. Mijn banner geeft een cyclus van 29 aan.. Ik heb het idee dat ik weer een kortere cyclus had net als de voorgaande. Weet m'n ei niet precies dus blijft gissen hoeveel dpo. 9 of 10 denk ik. lees zoveel mindere berichten over de kv2v5 Hoop dat er iemand is die mee wil duimen dat de test echt is!!
Dank jullie! Pfff word er een beetje zenuwachtig van. Als het allemaal echt is, dan nog hopende op de juiste plaats. Kwaliteit van de foto is hier zelfs nog minder! @liah het is een Kruidvat 2v5 (was m'n laatste) heb nu nog testpoint liggen ook 2v5 maar dan van de Etos.. Probeer morgenvroeg nog even, kijken wat ie doet..
Ik heb met kv 2v5 nog nooit vals positieven gehad. Of omo-wit of streepjes bij zwangerschap. Ik zweer bij dit merk Gefeliciteerd dus!!