Hallo allemaal, Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden, ook was ik al gestart met de 1e ronde chlomid, helaas heeft dat niks geholpen. Jammer genoeg moest ik tijdelijk even stoppen vanwegen andere gezondheid problemen, maar tot mijn verbazing kreeg ik uit mezelf een menstruatie ( na de ronde clomid heeft er een maand tussen gezeten en kwam er ineens spontaan een menstruatie) ik wist even niet wat me overkwam Nou hebben mijn vriend en ik maandag geklust en heb ik dinsdag een ovulatie test gedaan, maar ik twijfel zelf heel erg dus wou ik vragen of jullie hetzelfde zien als ik Ik ben wel vrij nieuw op dit gebied dus zal niet elke afkorting begrijpen, maar zou het fijn vinden om jullie verhalen en tips te horen! Groetjes!
Nee deze is niet positief. Even door testen elke dag. Strepen moeten even duidelijk zijn. Zal er een foto bij doen van mijn positieve ovu test van de action. Bekijk bijlage 461955
@DNM , die van jou is inderdaad mooi duidelijk. Vond het al heel raar want ik had de test s'avonds gedaan,en toen was het streepje heel licht, en de volgende ochtend was die ineens heel donker. Heb er vanavond weer 1 gedaan maar het streepje was ook weer veelste licht. Maar dan gaan we van de weekn gewoon door met testen 😊. Dank je wel in ieder geval!!
Ik heb nooit een knal test gehad van de action. Wel duidelijk een stuk donkerder dan de dagen ervoor maar nooit zo knal als DNM. En ik testte uiteindelijk 2 keer per dag om de piek niet te missen.
Ik test ook twee keer per dag maar ook bij mij worden ze niet knal.. Ik keer opgelopen rond mijn vermoedelijk eisprong, voelde ook mijn eisprong ( dan heb ik een avond het gevoel dat er n balletje op knappen staat. Doet pijn bij vrijen en er op drukken) maar daarna liepen ze snel af en nu al dagen helemaal wit.. Erg irritant hoor.. Was vorige maand ook al.. Niet kunnen vinden maar wel ongesteld geworden en zelfde ei pijn etc .. Wat zijn goede testen? Ik gebruik action
Ik vind de sensitest dipsticks erg duidelijk. En de clearblue, maar die zijn een stuk duurder.. Di waren mijn positieve testen deze maand
Bij mij is het heel wisselvallig, ook omdat ik pcos heb, en de ene x voel ik me eisprong geel heftig en de andere x gaat het on gemerkt. Ja ik hoor toch wel veel goeie verhalen over de ovu testen van de action, mijn schoonzusje zweert bij die testen. Ja ik ga ook gewoon fijn door met testen totdat die er echt uit knalt. Succes in ieder geval!
Ik heb nog even door getest, en de 16e en de 17e waen de testen zoals op de foto daarna door getest en was er helemaal geen streepje meer te zien. Dus ik denk dat ik wel degelijk een eisprong heb gehad.
Die van mij waren steeds spierwit.. Maar heb me niet aan de gebruiksaanwijzing gehouden achteraf.. Nu weer op het wachtbankje .. Spannend
Ja erg he dat wachten! Mijn vriend en ik hebben de 15e geklust en ik heb dus de 16e mn eisprong gehad, dus moet nu ook ff wachten. Maar misschien word het wachten wel beloond, dus we moeten allebei maar ff geduld hebben. Maar succes met je testen! Wanneer kan je nu weer opnieuw testen?