Zien jullie het ook?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door romyatilla, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ben nu wel erg nieuwsgierig. Heb je nog een test gedaan?

2. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ben ook wel benieuwd

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hoi dames,

Sorry dat ik een paar dagen niks van me liet horen :p

Ik heb de testen wel in huis, maar heb me nu voorgenomen om pas maandag te testen.

Ik merk wel dat ik langzaam aan dezelfde symptomen terug krijg wat ik ook had in April (bij 7 weken een miskraam)

Af en toe wittig slijm verlies, verder geen slijm (terwijl als ik ga menstrueren, heel veel slijm verlies een paar dagen van tevoren al heb)

Obstipatie, diaree, hoofdpijn, al 4 dagen metaalsmaak in mond bij nuttigen water en ijsthee.. Dit waren dus ook de symptomen in april. Ik durf gewoon nu nog geen test te doen, want ik kan eigenlijk niet met 100% zekerheid zeggen wanneer mijn eisprong is geweest, omdat mijn ovulatie test donker werd en tot wel 2 dagen erna weer licht en daarna weer een klein tintje donkerder. Ik had al geïnsemineerd, dus heb na die laatste test mijn ovutesten in de kast gedaan.

Hij kan net zo goed niet op de dag dat ik insemineerde springen, maar 3 dagen later. Een beetje gezond en sterk zaad kan dat overleven.

3 dagen later zou maandag zijn. Ik ga dus maandag of dinsdag weer testen.

Ik heb intotaal nu 2 CB gedaan die plustesten 2 dagen achter elkaar, met middagurine (want had telkens in mijn hoofd, dat ik toch niet ging testen en in de middag had ik me weer bedacht haha😆)

2x had ik een foto in negatief gemaakt, waar je bij alle 2 een lichtere opgelichte streep ziet. Alleen is het zo dat de CB testen veel HCG nodig hebben. Ik kan ze ook niet uploaden, want de kwaliteit verslechterd enorm!

Ik laat maandag of dinsdag weten wat de uitslag is!

Liefs xx

4. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat zie ik hier meid!
    Hoop dat het goed zit! Ik zie in ieder geval op je eerste foto zeker een licht streepje! Hoop voor je dat ze mooi gaan oplopen en dat het gewoon zwangerschapskwaaltjes zijn die je hebt!
    Ik wacht mee in spanning af!

5. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Ben benieuwd!! Hopelijk heb je dan een duidelijke positieve test in handen :)!

6. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik hoop het zooo!!!

En anders gewoon op naar de volgende ronde... maar die symptomen, ik vind ze gewoon zo apart... weer precies zoals voor mijn NOD toen ik zwanger was :eek: ... hoe is het met jou?? :)

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Dat hoop ik ook hoor! :)

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ondertussen in ronde 7 aanbeland, zonder veel succes tot nu toe...
    Afwachten maar ;)
    En ik duim dat je maandag een mooie positieve test in handen hebt!

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Cb is juist heel gevoelig,dus niet veel hcg nodig.
    Heel veel succes.

10. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik hoor en lees overal dat deze juist wel veel HCG nodig heeft :p

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat heb je dan echt verkeerd,de kv2v5 is de gevoeligste die je kunt kopen,reageert al bij een hcg van 8,daarna komt de cb plustest en de digitale met indicator,de digitale zonder indicator is wat minder gevoelig.de plustest reageert al bij 12,en de digitale met indicator gaf bij mij zwanger 1-2 aan,terwijl ik op dezelfde dag s morgens een bloedtest heb gehad,hcg in mijn bloed was 11....die zonder indicator reageert bij 25.

12. mennehh

mennehh Niet meer actief

En en en??

Deel Deze Pagina