Hoi dames, Zoals de titel al zegt. wie heeft ervaring met de ultra gevoelige dipsticks van zwanger en kinds en na hoeveel dpo heb je positief getest? Ik hoor het graag dames xx
Goede ervaring ermee. Ik testte er 5 dagen voor nod positief mee, maar de midstream van hetzelfde merk was ietsje duidelijker toen.
Ik heb de extra gevoelige midstream van zwanger en kids. Ik heb vanochtend getest en er is een heel licht streepje op te zien je moet dan wel goed kijken hoor. De kruidvat test was nog hartstikke negatief. Dus ik ben benieuwd. Met mijn vorige zwangerschap dipstick gebruikt ik ben er verder helemaal tevreden over!
Ik met de midstream 8 dpo positief. Moet ik wel bij zeggen dat 8 dpo bij mij NOD was. En niet eens met ochtendurine..
Ik ben nu 9 dpo dus ik heb ook echt heel heel heel vroeg getest ik heb vrijdag namelijk pas mijn NOD. Ik probeer m ook steeds op foto te krijgen maar dat lukt niet want het is het alsof alleen ik het vage streepje zie haha
Gisteren had ik ook getest ja. Ik wist toen niet zeker of ik het zag of niet maar vanochtend zag ik m toch echt heel duidelijk en een vriendin zag m ook. Hier de foto. Het is echt flink turen en bijna niet te zien maar over 2 dagen test ik opnieuw.