Vandaag mijn nod, maar nog niks te bekennen. Ik heb 4 dagen geleden getest, negatief. Nu weer getest omdat ik tegen verwachting in niet ongesteld ben geworden. Test is volgens mij weer negatief, maar ik vind de controle streep zo raar... Hij is niet egaal zeg maar. Moet ik hem als vals beschouwen? Vier jaar geleden had ik dat nooit bij de Kruidvat testen. Ohja, en ik moest extra bij druppelen om hem zo te krijgen zelfs...
Niks mis met de controlestreep, al kan ik me voorstellen dat je dat stiekem hoopt. Is helaas gewoon negatief. Geen bloed geeft echter moed. Over een paar dagen nogmaals testen als je dan nog niet ongesteld bent.
Ja dat is waar. Alhoewel ik wel verwacht later vandaag of morgen misschien ongesteld te worden. Het is ook pas de eerste ronde. Maar manlief was er natuurlijk heilig van overtuigd dat hij dit keer in een keer "raak had geschoten" 😂😂😂 Nieuwe ronde nieuwe kansen! 😊
Nee, ik heb geen pil meer geslikt afgelopen jaren. En ik heb op soms een of twee dagen na, wel altijd een regelmatige cyclus.