Goede avond all, vorige week woensdag heb ik een positieve test van de action gehad na het uitblijven van mijn menstruatie. helemaal happy en uitgaande van de eerste dag van mijn laatste menstruatie zou ik nu dus 4,5 weken zwaner zijn. vandaag nog even een cb test met wekenindicator gedaan......vind ik leuk om aan de ouders en de kinderen te laten zien. daar stond alleen dat ik 1-2 weken zwanger bent... weet iemand welke ik nou beter aan kan houden? Ik denk dat de cb "meet" vanaf de bevruchting maar ik weet niet of ik dat goed heb. wie weet wat ik beter aan kan houden?
Hoi hoi Cb meet idd vanaf de bevruchting en daarbij doet die een indicatie op basis van de hoeveelheid hcg. Gefeliciteerd!
Als eerste: gefeliciteerd! Bij mij klopte de cb precies, maar ik lees wel vaker dat dat niet altijd zo is. Uiteindelijk weet je het toch pas bij de echo en zelfs dan wordt er nog heen en weer geschoven met dagen, is mijn ervaring in ieder geval...
De cb kwam bij mij niet verder dan 2-3 weken. Zelfs toen ik bijna 7 weken was. Heeft me een hoop stress opgeleverd terwijl dat niet nodig was, er huppelt inmiddels een vrolijke peuter rond.. Geniet van je zwangerschap.