Hi dames, Ik voel me al een aantal dagen niet echt helemaal oké. Dus ik dacht ik doe even snel een test. Nu weet ik dat dit een slechte test is, maaaaar ik raak nu echt in de stress. Er is een vage lijn te zien. Wij zijn niet bezig voor een tweede kindje en zijn er ook echt niet klaar voor. Dus het zweet breekt me uit. Is dit negatief? Mijn man haalt straks nog een andere test. View attachment 658645 View attachment 658646
Ik zou ook een andere test doen. Ik zie op deze wel een streep maar ik lees er heel wisselende verhalen over.
Jaaa, mijn man haalt zo elke test die er maar te vinden is. Als het echt zo zou zijn begrijp ik er echt niets meer van.. Ik ben 3 weken na mijn bevalling direct aan de pil begonnen. Ben er nog nooit 1 vergeten. De hele bevalling enz was super traumatisch en nog niet verwerkt. We zijn er echt nog niet klaar voor.
Ik lees veel dat deze testen vals/positieve uitslagen geven. Maar zou wel even voor alle zekerheid een andere doen. Predictor early oid.
Ik vind het overigens heel dubbel om te posten dat wij er echt niet klaar voor zijn omdat zoveel dames hier al zo’n lange weg hebben bewandeld. Ik hoop niet dat dat bij iemand verkeerd schiet.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een mooi brede streep...en vermoed dat hij wel eens positief zou kunnen zijn.
Ik vermoed dat deze vals is, het valse streepje wat vaak verschijnt. Ik zou even een predictor doen. Als er hcg zit, gaat die zeker aanslaan.
Nee joh, een kind is niet niets. Als een zwangerschap voor jou nu juist het laatste is dat je wilt, is dit toch heel goed nieuws
Wat fijn dat ze negatief zijn! Weer een bevestiging hoe slecht die Kruidvat early’s zijn. Heerlijk slapen vannacht meid!
Gelukkig maar! Ik begrijp heel goed dat wanneer je bepaalde zaken nog niet hebt verwerkt dit echt een opluchting is