Hoi allemaal! Bij de vorige 2 kinderen deed ik via iui behandelingen dus wist ik precies wanneer de ovulatie was. Dus eigenlijk weet ik het niet zeker met een onregelmatige cyclus wat nu de DPO is. Zien jullie ook het streepje? Of word ik gek? Alvast bedankt voor het mee kijken! Groetjes Rachel.
Ja dit was na 10 minuten, daarvoor zag ik hem heel licht opkomen. Maar het is echt super licht, dus ga er van uit dat het niet goed afloopt.
Op beide testen zie ik een streepje. Als je niet weet hoeveel dpo je bent, dan kan het nog alle kanten op hoor Over 2 dagen zou je inderdaad een goed beeld hebben. Spannend!
Het is zo'n gekkenhuis in mijn hoofd momenteel. Voor de eerste hebben we er 4 jaar over gedaan, gelukt doormiddel van iui en de tweede ook. Voel mij er echt gezegend mee! En dat ik misschien kan zwanger kan worden op de natuurlijke manier had ik nooit durven te dromen. Maar inderdaad, ik vind het ook behoorlijk licht. Misschien was mijn ovulatie ee wel later dan dat ik nu zelf heb terug gerekend. Dan is volgende week eigenlijk de nod. We zullen zien!
Wat bijzonder dat het dan nu zo gelukt is zeg! Wie weet zit je inderdaad ruim voor je nod. Ik duim oog mee voor een hele mooie oploop komende dagen