Clear Blue denkt lang na

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tonijn, 30 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonijn

Tonijn Lid

1 nov 2020
    56
    17
    8
    Vrouw
    Hi!

Dinsdag had ik eindelijk na lang nadenken een 3+ op de indicator van Clear Blue (bij 4+5). Had verwacht dat ik gisteren en vandaag dan wel sneller een 3+ in beeld zou zien. Omdat mijn hcg in die tijd echt zou zijn verdubbeld.
    Niets is minder waar… de “zwanger” kwam wel snel in beeld, maar over de 3+ moest hij de volle drie minuten nadenken. En dat dus zowel gisteren als vandaag.
    Heb al zoveel miskramen gehad dat ik nu ook weer in zak en as zit. Wie weet meer over de nadenktijd van de Clear Blue?

2. Madeliefje1234

Madeliefje1234 Actief lid

6 dec 2018
    228
    205
    43
    Vrouw
    Dat is altijd, staat in bijsluiter. Hij moet gewoon meten hoeveel hcg erin zit, dat kan even duren. Heel netjes dat je al een 3+ hebt!

Suzi98 vindt dit leuk.
  3. Tonijn

Tonijn Lid

1 nov 2020
    56
    17
    8
    Vrouw
    Dankjewel voor je berichtje, het maakt me vooral onzeker omdat ik lees dat bij sommigen het er héél snel allebei komt te staan.
    Alsof de test bij mij twijfela heeft over de termijn ofzo…

4. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ik heb bij de jongens clearblue gedaan, maar duurde altijd lang voordat hij de wekenindicator weergaf.
    Bij de oudste was ik 6 weken zwanger toen ik testte, maar toen moest hij ook nadenken :)

5. Tonijn

Tonijn Lid

1 nov 2020
    56
    17
    8
    Vrouw
    Dankjewel.. na zoveel miskramen merk ik dat ik overal onzeker over ben…

6. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    865
    851
    93
    Vrouw
    Zoals hierboven ook benoemd wordt zegt dit inderdaad helemaal niks! De wekenindicator had bij mij ook altijd veel tijd nodig. Wel al heel netjes dat je bij 4+5 al een 3+ had! Dat is echt een goed teken. Ik snap je spanning helemaal met een zwangerschap na een miskraamverleden, maar doortesten heeft nu echt geen enkele zin meer en zal je alleen maar meer zenuwen geven. Succes met deze zwangerschap en hopelijk zal een eerste echo je straks goed nieuws brengen en je gerust stellen :)

Suzi98 en Tonijn vinden dit leuk.
  7. Tonijn

Tonijn Lid

1 nov 2020
    56
    17
    8
    Vrouw
    Dank voor je lieve berichtje:)

8. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Maar met 4+5 Ben je eigenlijk pas 2-3 weken, dus ook al zou hij lang twijfelen en nadenken over de termijn zou dat toch nog niet gek zijn?

Ik snap je onzekerheid zeker als je zoveel miskramen hebt gehad. Maar ik denk écht dat dit helemaal oké is, en misschien zelfs meer dan dat!

Suzi98 vindt dit leuk.
  9. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Hetzelfde hier, met 7 weken zelfs. :) Niet druk over maken dus.

Tonijn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina