Hoi dames, Vorige week woensdag heb ik voor het eerst heel licht positief getest (tuurlijntje). Ik weet niet precies hoeveel DPO ik ben, maar zaterdag 9 september was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Over het algemeen heb ik een cyclus van 29/30/31 dagen (heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad voor CD14). Mijn LF is na mijn laatste miskraam ongeveer 12 dagen. Inmiddels ben ik 2 jaar, 3 miskramen en nog geen kleintje verder. En nu dus weer positieve testen... ik twijfel enorm over mijn oploop en vooral of de streepjes niet te licht zijn voor de termijn. De vorige keer was mijn oploop trouwens wel 'goed' en bleek het uiteindelijk bij de echo gestopt met groeien rond de 6 weken. Ook ben ik op eigen aandringen begonnen met Utro vanaf een positieve test. Daar ben ik gisteravond mee begonnen (wilde eerst wel iets van oploop zien). Maar heb sinds gisteravond dus ook lichte menstruatiekrampen. Iemand die dit toevallig ook heeft door de Utro? De foto van de bijgevoegde easy@home testen bevat de testen vanaf donderdag..
Ik kreeg geen menstruatie krampen van de utro, het houdt eigenlijk geen miskraam tegen. Als het niet goed zit, dan doet utro er niets aan. Miskraam brak er bij mij ook gewoon doorheen. Als je rond 14dpo zit, vind ik het wel te licht. Maar als je rond 12 zit, vind ik wel hoopvol.
Ik weet niet wanneer m’n eisprong was.. maar ik zou hem anders gister/vandaag ongeveer verwachten (maar dat kan dus ook morgen zijn als m’n eisprong later was)
Ik vind de oploop niet denderend, maar het kan dat je minder snel hcg aanmaakt. Ik zou over 2-3, dagen weer testen.
Ik vind het een prima oploop. Had deze zwangerschap ook ongeveer zo snel mijn oploop terwijl het normaal veel sneller gaat. Ik denk alleen dat je minder ver bent. Denk die laatste test van de middag rond 12 dpo zit ofzo .. en krampen .. altijd gruwelijk gehad tot week 8 ongeveer bij zowel miskramen als goede zwangerschappen .. veel erger dan menstruatiekrampen. Een warme kruik helpt wel. Gefeliciteerd voor nu!
Dit stelt me een beetje gerust, dankje Ik hoop heel erg dat ik zo rond de 12/13dpo zit, dan kan ik er nog een beetje vertrouwen in hebben. Zo moeilijk na miskramen!
Ja ik weet het .. nu ook zwanger na 4 miskramen in een jaar. En die eerste weken zijn gewoon killing. Het enige wat hier wat hielp was afleiding en vanaf 6,5 week heb ik elke 1,5 week een echo gehad. Ooit blijft er eentje zitten denk ik altijd maar, lijkt hier nu te lukken. Zal hard voor je duimen! En laat je niet gek maken met de testen, de kwaliteit is niet meer wat het was. Ik had opeens een veel lichtere test rond 4 weken en 1/2 dagen. Tweede test uit dezelfde verpakking met dezelfde urine en toen was opeens teststreep dikker dan controle streep. Dus 1x andere test is niet gelijk erg ..
Nou ik heb weet getest! Ik zie zeker oploop ik hoop alleen dat de strepen duidelijk genoeg zijn…. De onderste easy@home is nog niet droog, dus dat is eigenlijk slecht vergelijkingsmateriaal (maar die is wel van zo net)
En nog een Kruidvat test gedaan uit een ander doosje en ‘nieuwe’ urine (de bovenste, de onderste was van een uurtje eerder)
Ik had ook krampen toen ik utro gebruiken. Ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. De krampen bleken toch echt van een zwangerschap te zijn. Ik vind je testen echt mooi hoor. Ik zal voor je duimen