Kon me niet inhouden en heb vanmorgen een testje gedaan met ochtendurine. Is dit echt geen indroogstreep, ben er zo onzeker over???
Hoi meis, als die binnen de 5 min kwam ga ik er niet vanuit dat het een indroogstreep is, plus HCG verdubbeld elke 2 dagen en zag je gisteren ook getest hebt.. ik denk dat hij morgen donkerder zal moeten worden. Succes en een voorzichtige gefeliciteerd!!
Ik zeg gefeliciteerd! Als de test droog is even langs de andere leggen, pas dan kun je eerlijk vergelijken of deze donkerder is, vers is hij altijd lichter. Mijn kv test was op 3+3 duidelijk maar 2 dagen later weinig veranderd. Toen durfde ik pas 3 dagen daarna weer te testen en was hij ineens knal (zie fotoalbum).
Ik heb van de testen onder elkaar een foto genomen maar ze zijn eigenlijk hetzelfde. De 1ste heb ik gistermiddag rond 15 uur gedaan en die van vanmorgen om 8 uur. Tja dan kan je denk ook niet verwachten dat ie veeeeeeeel donkerder is. Morgen om 12 uur is KV weer open dus ik doe er morgenmiddag nog 1tje! Morgen is ook pas mijn NOD. Bedankt voor al jullie reacties en ik hou jullie op de hoogte!!
ik zie zeker een heel licht streepje!!!Gefeliciteerd... spannend morgen. Dan zal ie zeker donkerder zijn!!!
kom ik even de boel verstieren.. ik zou een andere test doen. ik had ook zulke testen een tijdje terug.. streep verscheen direct, was roze, even breed enz. de verloskundige zei ook zwanger, maar de testen waren vals positief. helaas geven deze testen vaker streepjes binnen de afleestijd terwijl er geen zwangerschap is. ik zeg niet dat je niet zwanger bent, maar doe asjeblieft een andere test, een digitale ofzo. succes!!!!!
ik zie wel een streepje. zou morgenochtend nog een testje doen kijken of die donkerder word. voorzichtig gefeliciteerd
Ik ben gelukkig nog niet ongesteld en ga vanmiddag nog even nieuwe testjes halen in de stad! Mijn borsten doen ook nog steeds zeer dus het voelt gelukkig nog steeds goed!! Ik zal vanmiddag de nieuwe test erop zetten!!!
Superspannend meid, ik zag op de andere testen ook al een streepje, dus hopelijk is hij vandaag donkerder. Succes met testen!
Ben pas net terug uit de stad en nu is het wachten totdat ik moet plassen! Hoop zo dat ie duidelijker is!! Maar alles in me lijf zegt ZWANGER alleen nog geen echte bevestiging!