Nou girls, onze echo net gehad.. Zoo mooi om te zien. Kon me tranen echt niet voor me houden haha. Onze uitgerekende datum is 11 september dus netjes op schema. Nog geen hartje kunnen horen maar daar mogen we gewoon voor binnen lopen wanneer we willen dus doen we volgende week even. de foto staat in een externe link. de foto is hier te vinden Liefs Melanie
Op de enige foto die er goed genoeg voor is (ligging kindje) kan ik geen duidelijke nub zien op me foon. Ik probeer het op de pc vanavond nog ff
edit: volgens mij ligt het kindje iets gedraaid op die foto dus die telt niet.. Volgens mij zie ik op foto 4 ook iets. Blijf bij een jongen.
was er ook al een beetje bang voor hoor.. heb express nog aangegeven van we willen de NUB theorie laten toepassen dus graag een goede zij-liggings foto.. Nja als t niet te zien valt ook goed ben blij genoeg dat het eindelijk gelukt is en dan wachten we gewoon nog een paar weken. liefs Melanie
Hoi, Sorry, man had gisteren de laptop "veroverd" Ik gok een meisje ... ik kan geen duidelijke nub zien die omhoog wijst, maarja ook niet een die duidelijk naar beneden wijst. Ik denk dat hij bij jou misschien vervroegd aan het intrekken is tot clitoris, vandaar dat hij niet meer (helemaal) te zien is.