Wel of geen streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BABYxBUTTERFLY, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    haaii dames..

ik weet dat het eigenlijk niet hoort, maar ik heb vandaag een clearblue zwanger/niet zwanger test gedaan en deze gaf ; niet zwanger aan.. omdat ik in mn vorige zwangerschap wel positief had getest heb ik hem dus gesloopt en vergeleken met mn vorige (positieve) test..

is het nou wel of niet positief?

11289814_1572239099694671_1178172428_n.jpg
    11310988_1572239013028013_742696433_n.jpg

Bovenste is de positieve test van mijn dochtertje..
    Onderste is van de test van vandaag.. (ik zie op allebei tijdens de foto maken wel een pennestreepje staan maar dat pennestreepje stond er eerder niet..)

2. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind hem niet heel duidelijk, idd meer een pennenstreep wat er nu staat

3. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Kan het streepje idd heel slecht op foto krijgen.. in et echt zie je hem namelijk wel.. :(

4. Honnepon83

Honnepon83 Actief lid

17 jul 2013
    107
    0
    0
    Stay at home mom
    ik denk negatief. over twee dagen nog eens proberen?

5. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    2015-06-03 22.38.11.jpg

Is hij hierop duidelijker?

6. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ja, zo zie ik toch wel een blauwere lijn... Poeh... Moeilijk om uitspraak te doen, k zou t nu niet weten 😟

7. Moess

Moess Niet meer actief

#7 Moess, 3 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2015
    Ik begrijp wat je bedoeld maar het is niet vooor niks een digitale test. Volgens mij staat er ook in de handleiding dat je de streepjes niet mag aflezen.
    Anders misschien gewoon een kruidvat test doen.

8. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Ja dat heb ik dus ook... pfff... denk nog even geduld en dan over paar dagen een nieuwe test... het duurde wel erg lang totdat ik resultaat kreeg..

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, hij is niet positief. De test schrijft "niet zwanger".....Dan kan er nog zo'n duidelijke 2e streep op de teststrip staan, in de bijsluiter staat dat je daar niet naar mag kijken.

10. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    dat snap ik ook wel.. maar ben gewoon niet zo van de kruidvat testen zelf.. en om de dag een nieuwe clearblue te halen is ook doodzonde van me geld haha.. dus was benieuwd of er iemand was die hetzelfde had..

11. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    offcourse not.. dat begrijp ik ook wel.. maar er staat ook dat je gewone testen niet moet slopen or what so ever.. was gewoon nieuwsgierig.. en ik zie 3 strepen :)

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Er zit nog wel verschil in een gewone of een digitale test. Bij de gewone kijk je hoe dan ook op de strip, uit het omhulsel kan hij net iets duidelijker zijn.
    Bij de digitale ben je afhankelijk van wat de test schrijft en hebben de hoeveelheid en kleur van de streepjes geen enkele waarde. Je kunt daar niets aan aflezen.

13. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    ben ik het niet mee eens.. de hoeveelheid en kleur hebben natuurlijk wel waarde anders komt er geen uitslag te staan...

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Prima als jij dat denkt ;) Daarom zegt de test ook niet zwanger......

15. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    misschien vat ik 'm een beetje verkeerd op.. maar jouw reactie komt nogal kinderlijk over naar me.. :(

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, ik snap niet dat als een digitale test zegt "niet zwanger", je dan alsnog naar de streepjes gaat kijken, die gaat vergelijken met een oude test en dan jezelf een beetje hoop probeert aan te (laten) praten.

Ik kan daar écht met mijn hoofd niet bij. Vooral omdat in de bijsluiter staat dat je niet naar die streepjes moet kijken.

Net zoals dames die aan de hand van een ovulatietest vragen of ze wel of niet zwanger zouden kunnen zijn.....

En dan kom ik kinderlijk over :( :p

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb duidelijkere streepjes op de sticks van de digitale gehad en ik was ook echt NIET zwanger.
    Dus gewoon niet naar kijken het staat er niet voor niets.
    En ze geven altijd streepjes ;)

18. BABYxBUTTERFLY

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    En waarom zou dat zooo vreemd zijn dat ik em uit nieuwsgierigheid ga slopen en vergelijk met m'n vorige test waar ik wel zwanger was.. En hoop aanpraten? Nee totaal niet, zoals ik al zei het komt voort uit nieuwsgierigheid en om het feit dat ik overtijd ben & nogal wat vergelijkbare kwalen heb.. En als je er echt niet met je hoofd bij kan... waarom reageer je?;) Voel je je er beter door om iemand te gaan afkatten ? :(:(:(:(

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    De CB testen mag je NIET aflezen op de streepjes. Er komt op deze testen altijd een streep, ook bij niet zwanger.

20. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    mijn cb digitaal zag er ook zo uit en toen was ik helaas niet zwanger :(

Deel Deze Pagina