haaii dames.. ik weet dat het eigenlijk niet hoort, maar ik heb vandaag een clearblue zwanger/niet zwanger test gedaan en deze gaf ; niet zwanger aan.. omdat ik in mn vorige zwangerschap wel positief had getest heb ik hem dus gesloopt en vergeleken met mn vorige (positieve) test.. is het nou wel of niet positief? Bovenste is de positieve test van mijn dochtertje.. Onderste is van de test van vandaag.. (ik zie op allebei tijdens de foto maken wel een pennestreepje staan maar dat pennestreepje stond er eerder niet..)
Ja, zo zie ik toch wel een blauwere lijn... Poeh... Moeilijk om uitspraak te doen, k zou t nu niet weten 😟
Ik begrijp wat je bedoeld maar het is niet vooor niks een digitale test. Volgens mij staat er ook in de handleiding dat je de streepjes niet mag aflezen. Anders misschien gewoon een kruidvat test doen.
Ja dat heb ik dus ook... pfff... denk nog even geduld en dan over paar dagen een nieuwe test... het duurde wel erg lang totdat ik resultaat kreeg..
Nee, hij is niet positief. De test schrijft "niet zwanger".....Dan kan er nog zo'n duidelijke 2e streep op de teststrip staan, in de bijsluiter staat dat je daar niet naar mag kijken.
dat snap ik ook wel.. maar ben gewoon niet zo van de kruidvat testen zelf.. en om de dag een nieuwe clearblue te halen is ook doodzonde van me geld haha.. dus was benieuwd of er iemand was die hetzelfde had..
offcourse not.. dat begrijp ik ook wel.. maar er staat ook dat je gewone testen niet moet slopen or what so ever.. was gewoon nieuwsgierig.. en ik zie 3 strepen
Er zit nog wel verschil in een gewone of een digitale test. Bij de gewone kijk je hoe dan ook op de strip, uit het omhulsel kan hij net iets duidelijker zijn. Bij de digitale ben je afhankelijk van wat de test schrijft en hebben de hoeveelheid en kleur van de streepjes geen enkele waarde. Je kunt daar niets aan aflezen.
ben ik het niet mee eens.. de hoeveelheid en kleur hebben natuurlijk wel waarde anders komt er geen uitslag te staan...
Nou, ik snap niet dat als een digitale test zegt "niet zwanger", je dan alsnog naar de streepjes gaat kijken, die gaat vergelijken met een oude test en dan jezelf een beetje hoop probeert aan te (laten) praten. Ik kan daar écht met mijn hoofd niet bij. Vooral omdat in de bijsluiter staat dat je niet naar die streepjes moet kijken. Net zoals dames die aan de hand van een ovulatietest vragen of ze wel of niet zwanger zouden kunnen zijn..... En dan kom ik kinderlijk over
Ik heb duidelijkere streepjes op de sticks van de digitale gehad en ik was ook echt NIET zwanger. Dus gewoon niet naar kijken het staat er niet voor niets. En ze geven altijd streepjes
En waarom zou dat zooo vreemd zijn dat ik em uit nieuwsgierigheid ga slopen en vergelijk met m'n vorige test waar ik wel zwanger was.. En hoop aanpraten? Nee totaal niet, zoals ik al zei het komt voort uit nieuwsgierigheid en om het feit dat ik overtijd ben & nogal wat vergelijkbare kwalen heb.. En als je er echt niet met je hoofd bij kan... waarom reageer je? Voel je je er beter door om iemand te gaan afkatten ?
De CB testen mag je NIET aflezen op de streepjes. Er komt op deze testen altijd een streep, ook bij niet zwanger.