Ik denk zelf van niet, maar wil toch wel even een paar meningen als het kan. Mijn man is gesteriliseerd, maar we zitten nog half in de test fase zeg maar, hij heeft nog geen potje ingeleverd of hij nu echt onvruchtbaar is. En ik ben van de pil af wegens medisch onderzoek. Nu hebben ja, dommig niet veilig natuurlijk, voor het zingen de kerk uitgegaan, maar het lijkt erop dat ik een bar vroege eisprong heb gehad. Normaal is dag 17 maar het lijkt nu bijna een week eerder. Dan nog ben ik te vroeg hoor met testen maar ik heb al vanaf de menstruatie (3 dagen spotting) pijn in mijn borsten dus dit testje is voor de zekerheid.
Ik eerlijk gezicht geen 2e streepje.....Misschien iets meer licht erop? Er valt namelijk een schaduw erover..
Ik denk dat hij niet goed is doorgelopen anders sta het streepje op de verkeerde plaats. Ik zeg dus negatief
Ik lijk wel wat te zien. Maar ik kan niet goed zien of de streep wel roze is en of het überhaupt een streep is.
Ik lijk inderdaad ook iets te zien. Maar of het lijntje goed doorgelopen is weet ik niet. Morgenvroeg nog eens testen?
Ik lijk ook wat te zien. Ik heb geen ervaring met niet goed doorgelopen testen dus daar durf ik niks over te zeggen, maar mij lijkt een heel vaag licht streepje!
Ik zie op de onderste wel degelijk en roze 2e streep staan hoor ik denk dat je over 2 dagen nog een moet testen en kijken of ie duidelijker wordt
op jouw reactie heb ik de onderste iets donkerder gemaakt, maar of het er nou duidelijker van wordt, weet ik eigenlijk niet. t zou wel heel gek zijn want ik zit pas op 3dpo.
Ikd denk dat dat wel heel vroeg is, denk dat je na het weekend meer kans maakt Succes! Ik weet dat het wachten erg moeilijk is