Eisprong klachten, maar geen positieve test????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Krista1990, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krista1990

Krista1990 Niet meer actief

Hallo meiden,

Op 5 november werd ik ongesteld (2 dagen eerder dan m'n NOD ), vorige week woensdag ben ik begonnen met testen, maar dit schommelde heel erg en had geen positieve test... (foto staat in m'n fotoalbum).
    Sinds gisteren waterige afscheiding en sinds vandaag ook veel hoofdpijn, rugpijn, pijn in m'n rechterlies met uitstralingen naar m'n been, pijn in m'n borsten..

Ik test altijd rond half 2, maar vandaag rond half 7. En ik had weer geen positieve test ( vergelijkbaar met de test van afgelopen vrijdag ), maar ik heb wel de klachten, weten jullie hoe dit kan?
    Ik zit me zelf toch een beetje gek te maken :$

Ik heb testjes besteld via 123thuistesten.

Liefs.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Ik zou 2 x per dag gaan testen. Iemand kan ook een korte piek krijgen. Dus in jouw geval kan het zijn dat je vanmorgn een eisprong hebt gehad en s avonds toch negatief test. Daarom 2x per dag testen, dan heb je een grotere kans dat je hem net misloopt.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik dacht ook altijd mijn eisprong te voelen. Echter doordat ik in de medische mallemolen heb gezeten, weet ik nu dat het niet de eisprong was die ik voelde, maar juist het groeien van de follikels!

Als ik jou was, zou ik nog gewoon even door blijven testen. Grote kans dat je eisprong nog komt.

4. Krista1990

Dank je. Ik ga vandaag 2 keer testen, zometeen (geen ochtendurine) en vanavond... Gisteren werd dat testje toch ineens wat donkerder , maar nu met daglicht is die weer lichter.

5. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Even door testen, maar eisprong pijn is voor d eisprong en niet tijdens want je voelt je ei groeien en je kan em niet voelen springen..

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Wel goed klussen rond deze tijd want ik was een beetje t zelfde als jou en had rond de dezelfde tijd eisprong en bevruchting! Waar jij nu zit!

7. Krista1990

Heeft vandaag klussen ook nog zin dan? Shit, zie nu pas je reactie.

Deel Deze Pagina