Ik zie toch wel een duidelijk verschil tussen de eerste test en de laatste test. HCG verdubbelt/stijgt om de zoveel dagen. Het heeft volgens mij echt geen zin om elke dag te testen. Het is echt heel stressvol en je hebt er zo weinig aan. Ik zou zeggen: probeer een beetje te genieten en het testen even los te laten. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Thx Adria: ) Je stelt me wel gerust! Ik had de testen van mn dochtertje even bekeken en die waren ongeveer hetzelfde! Ons kleine ukkie is enorm gewenst!
Haha ik denk dat het 4+1 is als ik mijn laatste menstruatie bereken, maar dit is de eerste ronde na pil dus ik weet het niet zeker! Fingers crossed hihi
die testen zien er heel goed uit hoor en zoals reeds gezegd, mag je ze niet echt iedere dag gaan vergelijken. Je bent zwanger dus geniet er maar van meid
Ziet er goed uit hoor. En weet dat het moeilijk is, maar echt niet iedere dag testen... dan zie je het verschil niet zo. Maar als je kijkt naar je eerste en laatste test dan is het zeker wel opgelopen
Okeeee ik ga niet meer testen! Heb me zojuist aangemeld bij de verloskundige! Nu mn lijf vertrouwen haha
Gefeliciteerd! Wat zou kunnen helpen tegen de zenuwen is nog zo'n witte (wondfo?) test te doen nu? Die zal een mooi verschil moeten laten zien.
Gefeliciteerd!! Is erg onzekerheid he ik ben nu 5 weken ongeveer..vind je testen trouwens wel mooi oplopen!
Gefeliciteerd nu lekker gaan genieten. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan in deze periode 😀