Hela! Ik vind de test helemaal niet oplopen. Eigenlijk blijft het lichte streepje steeds hetzelfde. Weer even een foto om jullie mening te vragen. Het is kv 2 v 5 en zou vandaag 11 dpo moeten zijn.
Ik zie ze wel.. Moet bij de tweede wel erg met mijn ogen knijpen hoor! Ze lopen niet echt op🙈
Op je laatste foto zie ik wel een streepje, maar idd minder duidelijk. Morgen nog eens testen? Hoop dat ze echt mooi gaan oplopen.
Ik vind het er idd ook niet goed uit zien. Vergeleken met die van 3 dagen terug had ie echt al wel iets duidelijker moeten zijn. En je laatste test is juist minder duidelijk
OP die laatste zie ik heel in de verte wel iets maar geen idee wat de kleur zou moeten zijn, maar dat kan aan mij liggen. Die eerdere testen zie ik eigenlijk niets. heb je vandaag nog een test gedaan?
Ik zie echt op geen van alle iets eigenlijk. En met 3 dagen verschil zou je zeker bij de laatste wel wat moeten zien, of iets duidelijker iig. Spannend, hoop voor je dat je (over)morgen een duidelijkere test hebt!
Dag dames. Excuses voor de late reactie. Hier geen positieve test gehad. Ook geen menstruatie. Ik vind het maar erg vreemd allemaal. Nu 15/16 dpo uitgaande van de ovulatietest en de temp stijging. Mijn temp is nu alweer 3 dagen laag maar alsnog geen menstruatie. Ben vorige week op de huisartsenpost geweest ivm rug en buikpijn maar deze kon de pijn nier verklaren. Heb geen blaasontsteking, daar is op getest. De streepjes op de testen blijven allemaal hetzelfde. Begin langzaam radeloos te worden