Pff... Vandaag een test gedaan aangezien ik altijd testdrang krijg zo tegen het einde van mijn cyclus. Ik heb een korte cyclus variërend tussen de 21-25 dagen. Geen idee of ik een vroege eisprong heb of een korte LF. Nu net getest met eigenlijk het idee dat het deze maand niet kan en er staat gewoon een streep! Hij zal op de foto wel weer niet zichtbaar zijn maar hij is in het echt mooi roze en zonder turen te zien! Grr, hoe voeg ik een foto toe??
Ja ik zie hem ook! Lijkt op mijn streepje 10dpo. Denk dat je nog voor nod zit. Hopelijk loopt ie de komende dagen op!
Vind het heel spannend allemaal. Begin november met 10 weken een miskraam gehad dus het brengt wel even wat extra spanning met zich mee. Ik hoop dat ik mij kan beheersen met wachten tot zaterdag met testen (vast niet haha)
Fijn dat meerdere hem zien! Op een gegeven moment twijfel je zo aan jezelf alleen was deze in het echt vrij duidelijk. Zelfs voor man zonder turen!
Geen idee, hou ik niet bij maar heb morgen 2 weken geleden het voor het laatst gezellig gehad zeg maar
Ik zie hem ook. Hopelijk loopt hij mooi op. Ik zou zondag weer een testje doen. Dan moet je wel verschil zien