Positieve ovulatietest??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Purplegates, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Hoi allemaal, heb zojuist nog maar eens een ovu test gedaan (van de action), en ik denk dat hij mischien positief is :)
    Hij is een tikkeltje lichter in het echt maar niet erg maar het test lijntje is wel ietsje lichter dan het controle lijntje..

Iemand die toevallig ook weet of we vandaag mogen klussen dan? Want in de bijsluiter staat als je een positieve test hebt: 24 uur wachten maar wel binnen de 48 uur

Alvast bedankt :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogen altijd! ;) Ben niet helemaal thuis in de ovulatietestjes maar als je knalpositoef hebt, heb je binnen 48uur je eisprong. En sperma kan tot 72 uur levend blijvend en dus het eitje bevruchten... Dus ik zou zeggen, aan de gang ;) en overmorgen bv weer.... Dan zit je altijd goed!

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik denk persoonlijk dat hij donkerder kan, kijk maar bij die van mij!:)

Maar dat kan zomaar ineens vanavond knal zijn hoor, zeker blijven testen!! En zowiezo al gezellig maken de komende dagen!:):):)

4. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ik zou even door testen nog. De teststreep hoort echt net zo donker of donkerder te zijn dan de controlestreep. Hij lijkt er wel aan te komen!

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Deze is echt negatief...zou er vanavond nog eentje doen.

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hij kan donkerder maar ik zou wel 2 keer per dag testen zodat je je piek niet mist ! Als ze echt beide even donker zijn ben je 24 uur daarna het meest vruchtbaar

Deel Deze Pagina