Hoi allemaal, heb zojuist nog maar eens een ovu test gedaan (van de action), en ik denk dat hij mischien positief is Hij is een tikkeltje lichter in het echt maar niet erg maar het test lijntje is wel ietsje lichter dan het controle lijntje.. Iemand die toevallig ook weet of we vandaag mogen klussen dan? Want in de bijsluiter staat als je een positieve test hebt: 24 uur wachten maar wel binnen de 48 uur Alvast bedankt
Mogen altijd! Ben niet helemaal thuis in de ovulatietestjes maar als je knalpositoef hebt, heb je binnen 48uur je eisprong. En sperma kan tot 72 uur levend blijvend en dus het eitje bevruchten... Dus ik zou zeggen, aan de gang en overmorgen bv weer.... Dan zit je altijd goed!
Ik denk persoonlijk dat hij donkerder kan, kijk maar bij die van mij! Maar dat kan zomaar ineens vanavond knal zijn hoor, zeker blijven testen!! En zowiezo al gezellig maken de komende dagen!
Ik zou even door testen nog. De teststreep hoort echt net zo donker of donkerder te zijn dan de controlestreep. Hij lijkt er wel aan te komen!
Hij kan donkerder maar ik zou wel 2 keer per dag testen zodat je je piek niet mist ! Als ze echt beide even donker zijn ben je 24 uur daarna het meest vruchtbaar