zien jullie hier ook een meisje in?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door oxbow, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Een foto kan idd heel erg vertekenen.
    Ik kreeg hier bij Ties met 23 weken meer dan 70x meisje, 2x jongen en ik heb een jongen gekregen.
    Bertrouw je echoscopiste nu maar, die weet er veeeeel meer van dan wij :)

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

Even een update...

Vandaag de 20 weken echo gehad en het was overduidelijke en meisje.
    De verloskundige twijfelde hier ook niet over.
    en nu dus gerust en kan nu dus echt geloven dat we een meisje kregen, want ik had evengoed zoiets zou me niets verbazen als het geslacht toch anders is.
    Maar ben blij met ons meisje op komst, maar was het een jongetje geweest even blij als met onsmeisje.

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    gefeliciteerd!
    Rozeeee!!!!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jee jij ook roze :)

Hier bij 12 weken ook een voorspelling gehad, namelijk jongen. Maar NUB leek meer op meisje, dat was niet waar de vk zich op baseerde (die keek naar grootte van het uitsteeksel dat alle kindjes op die termijn nog hebben, en dat kan je dus duidelijk beter niet doen :D).

Met 20 weken zelfde vk die de SEO deed. Die begon meteen te blozen en riep, nee, het is duidelijk een meid :D Hahaha! Ik moest wel even omschakelen, was een beetje gaan wennen aan het idee jongen... dat doe je onbewust toch he?

Met 22 weken een GUO gehad, weer voor de zekerheid gevraagd om toch ook te kijken, en een mooie pottyshot meegekregen met duidelijk schaamlipjes en geen uitsteeksel meer te bekennen :D

Hier gaat iemand een lila babykamer maken :D

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oxbow: gefeliciteerd met jullie meid!
    je zat bij hetzelfde pretechobureau als wij, en bij mij waren ook de 3 bekende streepjes niet te zien bij ons meisje, maar er waren ook echt geen balletjes en piemeltje te zien waardoor de echoscopiste ook (zelfs voor 100%) wist dat het een meisje was. Met de 20-weken ook weer bevestigd gelukkig.
    denk dat ze wel kundig zijn daar...

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je meisje! :)

Deel Deze Pagina