Bekijk bijlage 478509 Lopen ze op of niet? (Links van gister, midden van vanochtend en rechts van vanavond) Ik zie het altijd slecht.. De testen de dagen ervoor waren duidelijk lichter dus die heb ik weggegooid. Het lijkt wel of het niet erg door wil zetten ofzo.. Kan deze test ineens knallen of loopt t op? Of kan die nu ineens weer lichter worden? Wat is jullie ervaring?
Helaas kon ik er ook geen knaller mee vinden. Wel met die van zwanger en kids. Zal je laten zien hoe die oplopen en eentje van dezelfde tijd met op die van zw&k een knaller en op die van de action niet...
Dit zijn de mijne. 3e van links had het meest donkere streepje maar altijd dun. Nooit een dikke knaller.
Ik vind ze perfect. vind hem elke maand weer maar heeft wel een korte registratie zeg maar. zodra ze goed op beginnen te lopen test ik altijd 2 x per dag rond 11 uur in de ochtend en rond 11 uur in de Avond. meestal is hij in de avond bij mij positief maar dan is hij volgende ochtend ook gelijk weer heel licht dus je kan hem snel missen
Ok dank jullie wel dames! Ik ga vanmiddag naar de stad CB halen. Dan doe ik die er wel naast voor de check want alles in m'n lichaam voelt of m'n eisprong morgen of over morgen komt
mijn ovu testen van de action hebben deze maand ook niet 'geknald'... mocht het niet gelukt zijn deze maand dan ga ik weer de cb halen met 3 mogelijkheden of die van de kruidvat...