Ik zie niks, maar als je zeker weet dat het 12dpo is zou ik met kv testen morgen ochtend en dan moet het wel positief zijn. Bij mij werden de action testen veel later pas duidelijker.
Ik zie ook niets maar dat kan ook komen doordat de foto erg wazig is en de drukke ondergrond nogal afleidt. Misschien even een scherpere foto met witte ondergrond plaatsen? En bij mij was de early van action eerder duidelijk dan de KV trouwens.
Ik lijk heel vaag iets te zien, maar is het roze? En inderdaad misschien een witte achtergrond proberen. Ben benieuwd naar je kv test!
Op je laatste foto zie ik wel wat, kan alleen niet zien of het grijs of roze is. Zou een kv 2 voor 5 euro doen
Ja lastig... Op je eerste foto zie ik het niet. Op je tweede foto wel maar omdat ie opgedroogd is en dus buiten af leestijd kan ik er niks over zeggen.
Action testen zijn gevoeliger dan de kruidvat testen. Ik heb er 3 op dezelfde dag gedaan, had namelijk een hele lichte kv test die ik niet helemaal geloofde, daarop de 2 verschillende action testen gekocht. Dus bespaar jezelf die moeite Ik denk dat je zwanger bent! Het streepje is mooi roze
Ik zie op beide fotos een streepje! Ik zou zelf inderdaad de kruidvat doen, daar testen ik sneller duidelijker mee dan action. Succes