Helaas kan je temp hoog blijven en je lf dus langer worden door het gebruik vd pregnyl Ik heb normaal een lf van 10-11 dagen maar als ik pregnyl had gespoten voor de eisprong (ivm cryo tp), dan werd mijn lf ineens 14-15 dagen. Ik ben toch bang dat het negatief gaat aflopen want op 13 dpo had je toch ecbt wel een (lichte) streep verwacht. Ik hoop van harte dat ik het fout heb.
Idd das ook weer zo en van die test klopt ... Dan had ik nu al posi moeten testen . Maar geen bloed is moed
Zeker niet opgeven hoor!! Hier duurde het ook ruim 4 jaar voor een eerste zwangerschap en zelfs 8 jaar voordat ik voor het eerst een levend kindje in mijn armen mocht houden
Das idd ook lang .. hier ook een dchter van 10 uit mijn vorig huwelijk. Ben een tweeling verloren op 14 weken en met 12 weken this niet niks allemaal
Ja... tis niet niks.. bij de eerste was ik 36 wkn zwanger toen hij overleed en mijn 2e kindje was ik 27 wkn zwanger toen zij overleed. Pas ons 3e kindje mocht blijven...
jeejtje das niet niks zeg . Maar weet wel dat ze over je waken Ff gekke vraag had straks met afvegen eem slijmpropje . Heb dat nog nooit gezien heb jij maby idee wat t kan zijn
Ja dat is het flink opgebouwde baarmoederslijmvlies wat nu loslaat. Door pregnyl kan je bms namelijk extra dik worden