kwaaltjes.. 5 dagen overtijd.. testen negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wennuhhh, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    Wie kan mij helpen..

Ben al 1,5 jaar van de pil..Door kinderwens..
    Was lastig zwanger worden maar half jaar geleden gelukt.. helaas was dit een leeg vruchtzakje..

Nu ben ik ruim 5 dagen overtijd.. gevoelige borsten soms iets misselijk krampjes en steekjes in mn kies

2 testen gedaan casette van bol.com kan zo geen merk zien op de verpakking.. maar waren allebei negatief. .

Ik word er dol van:(

2. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Heb je altijd een regelmatige cyclus? Met 5 dagen overtijd Zou je zeker duidelijk positief moeten testen, misschien een bekender merk kopen morgen :)

3. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    Nee, onregelmatige cyclus.. maar ben uit gegaan van mijn langste cyclus.. jaa ik ga morgen een goeie test halen:)

4. ns1988

ns1988 Actief lid

16 mei 2013
    119
    0
    0
    Dronten
    oeioeioei.. benieuwd hoe het er vandaag voor staat!!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.951
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je ook wanneer jouw eisprong was dmv testen/tempen, want als je dat niet weet, weet je eigenlijk ook niet of je overtijd bent (zeker met een onregelmatige cyclus).
    Het kan zijn dat jouw eisprong nu ineens een week later was, dan schuift je nod ook een week op.

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat dus... en kwaaltjes kunnen iig niet met zwangerschap samenhangen, anders had je wel een positieve test :) erg verwarrend kan een lichaam zijn helaas. maar goed, geen bloed geeft moed!

7. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    Klopt idd wat jullie zeggen over onregelmatige cyclus..

Maar toen ik dus wel zwanger was had ik precies zelfde als wat ik nu heb..

Ik zal me zelf wel gek maken.. heb liever dat ik gewoon ong. Word dan dat ik hier in zit..

Deel Deze Pagina