Je kan ook 2 uur niet drinken en je plas even ophouden en dan een testje doen, dan is het ook geconcentreerd maar wat je zelf wilt je kunt ook tot morgenochtend wachten of overmorgen want hcg verdubbeld iedere 2 dagen.
Wauw gefeliciteerd, inderdaad geen geduld maar nu weet je het zeker, de kruidvat testjes zijn erg gevoelig, ben benieuwd naar je testje overmorgen!
Hey Sassie. Ik zie het ook en dat voor 9DPO! Knap dat je vandaag niet test :-D Succes. Ik hoop het heel erg voor je!!!
Dank je! Eh.. de dag is nog niet om he hahaha. Maar ik ga het proberen vol te houden tot morgen. Hoe is het met jou? Kwaaltjes?
Hahaha. Ja gaat goed. Wel meer moe en soms beetje misselijk maar kan het nog steeds niet helemaal geloven. Woensdag de eerste echo gehad en die was goed. Mooi kloppend hartje en alles. Het blijft bijzonder! Succes! Zou wel heel mooi zijn na de afgelopen keer. Heb je 'klachten?'
Oh wow, de echo al gehad! Super! Het blijft inderdaad een bijzonder iets. Voel wel van alles. Steekjes en pijntjes in onderbuik, rugpijn, koude handen..Maar ja, afwachten he. Zit nog steeds voor mn NOD.
Dank je! De test is nu opgedroogd waardoor de streep nog duidelijker is te zien. Hoop morgen op een nog donkerdere streep.