Ik zie hem ook hoor! Ik heb zondag ook een test van Kruidvat gedaan, bij mij zag de controlestreep er net zo uit bij jou (mijn test was negatief dus had geen tweede streep) maar toen heb ik er twee extra druppeltjes in gedaan en toen werd de streep "mooier". Ben benieuwd naar je volgende test!
Tipje: Pipetje ingedrukt houden, dan in je kopje/bekertje/bakje en in de urine laat je los (als van; niet meer ingedrukt houden). Dan zuigt ie zich vol en kun je met gemak 4 druppels druppelen. Ik zie ook het streepje. Hopen dat ie oploopt, spannend!
Gisteren heeft mijn vriend die andere van kruidvat gekocht, zie foto! Zie wel een plusje, niet mega dik ofzo. Maar denk toch dat morgen mijn NOD is dus dan kan het volgens mij wel. Wat denken jullie?
Ik zie em wel. Zelf heb ik geen ervaring met deze testen, dus ik weet niet orde streep donker is of juist licht. Ik test eigenlijk alleen met k2v5. Maar hij staat er zeker, overduidelijk! Gefeliciteerd
Ja hij staat er hoor meid! Gefeliciteerd! Als ik jou was zou ik wel testen met kV 2v5, deze testen met een + zijn naar mijn ervaring altijd minder duidelijk en ze krijgen al snel een indroog streep. Maar dat je zwanger bent hoef je niet aan te twijfelen!
bedankt allemaal! ik ga zeker proberen te genieten! vertrouwen hebben in het kleintje dat in me groeit
Net nog een keer KV 2x5 gedaan... streepje echt licht. Toen de CB digitaal.... zie resultaat foto. Ik had echt de hoop dat het nu eens goed zou gaan wist het pas een dag en was niet overtuigd maar echt wel weer verdrietig Hoe gaan de mensen die dit kennen om met die teleurstelling steeds weer en al die mensen die maar baby's krijgen om je heen?