Hoi hoi allemaal, Ik ben nieuw hier ik ben jessica 23 jaar en we zijn voor ons eerste wondertje bezig. Uiteraard heb ik geen geduld is net 2de pilloze maand en mn eerste maand was 29 dagen. Netjes dus. Nu zit ik 3 dagen voor nut en ik moeeeest gewoon testen...allerlei kwaaltjes... Moe misselijk. Buikpijn pukkeltjes... Maja dit is het resultaat en ik dek heeeeel vaa. Iets te zien. Jullie ? Xxx jes
Ik zie niets, maaaaar ik zie nooit van die tuurlijntjes hier. Als ik ze zie dan zijn de meiden inmiddels zeker van hun zaak Hoop voor je dat het raak is, heel spannend!
Ja hou op schei uit, ik hou mijn testen ook alle kanten op en onder en onderste boven en binnenste buiten hahaha.. Moet zeggen toen ik van de jongste zwanger was ik de testen niet op foto kreeg terwijl ze best duidelijk te zien waren. En ik had net zo n zin om die hier te plaatsen haha, ging niet.. Ben heel benieuwd spannend hoor, vooralsnog zie ik nog niets
Hmz denk dat ik te graag iets wil zien maar zit nog 3dagen voor nod. Dus zondag nog maar is testen als er nog geen ongi is..
Durf het bijna niet te zeggen maar denk dat ik als enige wel wat zie. Dit is echt wel extreem licht en vaag maar ik kan altijd erg goed tuurstreepjes opsporen voordeel is ook dat ik het nu met mijn telefoon bekijk, daarmee zie ik het altijd beter dan met de laptop oid. Ik vind het spannend en zou als ik jou was over 2 dagen of indd op nod nog een keer testen. Maar ik zie zeker wat!
Tja, volgens mij zie ik (héél in de verte!) wel íets wat misschien een streepje zou kunnen zijn.... Spannend!