Hoi dames, Ik heb thuis een cb plus en een kv 2v5 liggen. Welke van de 2 is gevoeliger? Dit omdat ik mijn nod niet 100% zeker weet. Liefs
Nog één vraagje, geven cb plus testen nog vals positief? Daar was volgens mij een periode sprake vam toch? Misschien doe ik ze gewoon allebei, gezien kv wel achteruit was gegaan haha! Kv 2v5 heb ik tot nu toe wel de beste ervaring mee, en met de cb plus geen ervaring..
De oudere versie van cb plus wel helaas, maar de nieuwe variant absoluut niet! De nieuwe staat op de verpakking dat hij 4 dagen voor nod te doen is. En het "handvat gedeelte" is plat
Ik heb toen met avondurine 6 dagen voor nod getest. Had de urine opgevangen en deed de kv 2v5 EN de cb plus. De kv liet na 5 min nog niks zien. Pas na een ruime 10 min kwam er vaags iets opzetten want niet te fotograferen was (en de dagen erna werd de streep niet duidelijker). De CB plus gaf gelijk na 1 minuut al een mooi breed duidelijk blauw kruis en 2 dagen daarna was hij echt knal positief (terwijl de kv bijna niks bleven aangeven).
Oke, dus dat pennenstreepje geven ze niet meer haha? Vind het allemaal erg spannend nu. Vorige ronde is een mk geworden.. En als eens valse testen gehad.. Vandaar haha!
Dat pennestreepje ben ik ook benieuwd nasr, want daar staan Plustesten om bekend. Hoop dat iemand je daar een antwoord op kan geven. Persoonlijk vind ik plustesten door de kans op valse pennestreepjes waardeloos. Doe mij maar de KV 2 voor 5 euro of een CB Digitaal met tekst (en evt wekenindicator).
Ik vind de kv 2v5 echt niet gevoelig. Ik clearblue en dipstick gedaan en deze waren allemaal duidelijker dan de kv. Zelfs de MvM test was duidelijker