Jeen eindelijk de eerste positieve reacties nu heb ik weer hoop zou t nut hebben om zondag weer te testen of zal ik langer wachten?
Ik hb goeie tuur ogen!! Of ik heb verbeelding ogen .... Maaaar ook ik zie iets lichts! Spannend! Su6 zondag
Zondag is jouw nod toch? Dan kun je rustig zondag weer testen, mocht je wel zwanger zijn dan zal de test dan ook echt donkerder zijn. Succes met wachten hihi!!
op de eerste foto lijk ik een heel wazig lijntje te zien. OP de negatieve foto's niets. Gewoon nog eens testen
Ik denk ook iets heel lichtsss te zien!! Spannend. Morgen weer een doen, moet ie vast donkerder zijn.
Ik ga zondag ochtend nog eens testen dan zit ik op dag 29. Ik zal foto plaatsen dan. Heb nu sinds gisteren het gevoel of ik ongesteld moet worden maar er is Nog niks te bekennen ook geen afscheiding ofzo. Vorige keer had Ik week tevoren bruine afscheiding. .
Ja heb getest en hij was omo wit. had vanmorgen om heel licht bruine afscheiding dus denk dat ongi zich gaat melden vandaag
Ja vind het ook echt balen en t rare is dat ik echt wel allerlei smptomen had enzo..heel erg moe, misselijk, hee vaak ontlasting heel erg buikkrampen en n vandaag dag 29 en had vanmorgen echt heel minimaal licht buine afscheidingen nu dusniks meer...en ook nergens last van ofzo...wat moet ik hiervan denken? Zou het nog kunnen of komt mn ongi gewoon binnenkort door? Xxx jes
De lengte van je cyclus zo kort na de pitstop zegt helaas nog niet zoveel Bruinverlies betekende bij mij altijd ongesteld worden, soms al 2 dagen van tevoren...
Ja dit is de 2de maand zonder pil zg maar. En eerste maand na stoppen pil werd ik netjes na 29 dagen ongesteld dus daar ging ik nu eigenlijk ook vanuit..dan zal deze cyclus wel iets langer duren..
Bruinverlies wil niet altijd wat zeggen. Dat had ik deze maand ook.. 5 dagen en heel heftig zelfs. Naderhand toch maar een testje gedaan en bleek toch zwanger te zijn. Misschien maak je minder snel hcg aan dus misschien over een paar dagen nog ens testen?
Ik had na de pitstop 2x netjes een cyclus van 28 dagen en daarna werd het nogal een zooitje.. Niet dat dat bij jou ook zo is natuurlijk, maar het zegt gewoon nog niet zoveel. En of het nou je 2e of 18e ronde is, je wilt gewoon heel graag dat je niet ongesteld wordt! Oh en mijn zusje heeft 8 weken bruinverlies gehad tijdens haar zwangerschap, dus dat kan ook