Kunnen jullie even meekijken? Vanmorgen een vroege test gedaan van test point, ben nu 10 dpo en zit 4 A 5 dagen voor mijn nod. Op mijn mama groep zeggen veel dat ze een streep zien maar ik zie echt niets, ben ik dan kippig? Ben heel benieuwd of jullie wat zien.
Ik zie wel iets, als ik heel erg knijp met mijn ogen Ik denk dat je nog heel even moet wachten met testen want het is nog wel heel vroeg.
Heeeeel lichtjes, maar ik zie wel wat. Ik zou op je nod nogmaals testen, dan moet ie wel duidelijker zijn
Ik denk wel iets te zien. Ik vind het wel lastig kijken, omdat juist bij het test gedeelte het raampje zo smal wordt. Ik denk dat ie duidelijker is als je hem uit dat plastic hulsje sloopt. Ik ga duimen!!
Dames, bedankt voor het meekijken. Ik heb vanmiddag nog een cb +/- gehaald (kon het niet laten, en deze meteen uitgevoerd. Ik krijg hem niet goed op de foto maar in real life zie ik duidelijk een + en ml ook
de foto van de cb is niet duidelijk gemaakt...maar als jij hem ziet zal het vast..!!!.heb je misschien een nieuwe foto zonder flits is beter misschien??