Zien jullie iets op deze test? Is van action en moet maandag ongesteld worden . Had ooj nog een ovulatietest gedaan en daar staat een duidelijke 2e streep op? Maar me eisprong heb ik al gehad 1.5 week terug
En hier is het opgedroogd en in het dingentje waar hrt inzat. Heb de foto een beetje donkerder gemaakt dan zie je het beter
Ik heb iet zulke goede ervaringen met deze test van de action ik zou morgen even een kv test doen, succes
Oke zal morgen of maandag een test doen van de kruidvat. Ik had ook been ovulatietest gedaan voor de nieuwschieringheid en daar stond wel een duidelijke 2e streep op. Terwijl het normaal buiten me eisprong altijd wit blijft. Wil dit mischien iets zeggrn of zeg het helemaal niks? Ik heb vanmiddag ineens wel helder rood bloed gezien naar zojuist zag ik niks? En maandag moet ik ongesteld worden
Hier juist goede ervaringen met de van de action, en minder met kv. Ik zie wel iets maar vind het te onduidelijk. Als je nog een test hebt liggen, missch een paar uur niks drinken en dan nogmaals testen? Tenzij je natuurlijk genoeg geduld hebt om een paar dagen te wachten, dan zie je missch wat meer
Oke fijn om te horen alleen heb net weer wat bruin bloedverlies gezien rn meestsl wordt ik dan weer ongesteld ik baal er weer zo van hoop zo dat het nog mag lukken voor oktober want dan starten we met iui. Allemaal spannend
Action testen zijn erg betrouwbaar!! Deden het beter dan de KV testen... bij mij dan! Ben toch 14 weken verder nu Maar ik lijk idd wat te zien.. ik hoop dat het op loopt voor je!
Ik vind actiontests ook betrouwbaar hoor!! Nooit vals posi mee getest! Hoop dat ie nog oploopt en ongi wegblijft TS!!
ik zie wel iets op beide op de goede plek maar niet echt een streepje..meer een schaduw..wie weet is het iets!! hoop het voor jullie!
Ik heb de test wat donkerder gemaakt, nu zie ik de streep een stukje beter wat vinden jullie? Hoop echt dat dit oploopt en me het rood weg trekt. Kan dat een innesteling zijn geweest? Is dat niet laat?
Op de eerste zie ik het niet, op de andere twee wel hoop dat je morgenochtend een duidelijkere streep hebt. Zou fijn zijn om geen IUI te hoeven doen.
Bedankt voor jullie reacties dat geeft me weer wat hoop haha, ik zal morgenvroeg nog een test doen en hoop dat hij dan wat duidelijker is en dat het bruin bloedverlies over gaat. Want zou inderdaad fijn zijn als we iui niet hoeven te doen