Hallo allemaal Ik heb een test van de action gedaan en hoor er weinig goeds over morgen maar een andere halen! maar ik zie een heeeel licht streepje of wordt ik gek !! haha kunnen jullie mee kijken (A) Dankjulliewel!
Deze is niet duidelijk door de achtergrond. Leg de test eens op een witte achtergrond, bijv vensterbank of wit vel papier. Maak dan eens een nieuwe foto? En op welke cyclusdag zit je? Wanneer heb je je eisprong gehad?
Een kleine twee weken terug heb ik mijn eisprong gehad dat konden ze zien op de echo, heb een tijdje terug een miskraam gehad en met de laatste keer bloedprikken helemaal geen hcg meer en een echo gehad en daarop konde ze het allemaal mooi zien, ze zeggen ook dat je na een miskraam sneller zwanger wordt is dat zo? Mijn camera maakt hele onduidelijke foto's heb het nu net geprobeerd ..
ik zie niks op je test helaas.. NOG niks hopelijk! En wat betreft sneller zwanger worden na een mk.. ik had 5 weken naar de miskraam weer een positieve test van een nieuwe zwangerschap! Het kan dus inderdaad, niet eens meer ongesteld geweest. mijn cyclus was wat door de war mischien bij jou ook en kun je daarom nog niet positief testen. Succes!
Er lijkt inderdaad een streepje te staan maar het is een hele onduidelijke foto. Hij heeft de achtergrond scherp gesteld ipv de test. Probeer je test op een witte ondergrond te leggen en misschien het bovenste kapje er af voor de schaduw... En probeer de test scherp te stellen ipv de achtergrond. Ik heb ook niet zo'n beste camera haha
@ Nymama80 ja klopt ! heb hier een foto die ik donker gemaakt hebt vanwege mn slechte camera dan zie je het wat beter morgen een betere test halen! @jes ik ben benieuwd mn baarmoeder is ingedaald zeg maar en heb weer alle verschijnselen maar geloof het pas echt als het te zien is ! en jeetje jij was ook erg snel weer zwanger gefeliciteerd @baby90 heb hem hier wat duidelijker gemaakt en heb het kapje eraf gehaald haha bedankt voor de reacties Dacht toen ik dat heleeeee vageee streepje zag dat ik het verbeelde heb er wat water ingedaan en weer een foto gemaakt
Hm, lastig, ik twijfel. Nieuwe test lijkt me de uitkomst! We kijken graag weer mee Ik hoop een mooie test voor je!
Ik zie een heeeel licht streepje. Over 2 dagen weer even testen? Zien of ie duidelijker wordt Ik duim voor je !
Ik zie alleen een vlek, kan geen streepje ontdekken, heb je de orginele test nog? Misschien kun je die even plaatsen.
Ik dacht op je eerste foto iets te zien schemeren maar op je 2e zie ik niets/alleen vlek. Hoop over 2 dagen duidelijkere test voor je!
Ik ben nu een week overtijd en moet straks naar het ziekenhuis aangezien mijn miskraam toen heel raar is gelopen en ik opgenomen ben geweest willen ze even kijken dus ik ben benieuwd! ik hou jullie op de hoogte bedankt voor de reacties groetjes