Toch een heeeel licht streepje of niets? kunnen jullie meekijken:):)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zoee, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal:)

Ik heb een test van de action gedaan en hoor er weinig goeds over morgen maar een andere halen! maar ik zie een heeeel licht streepje of wordt ik gek !! haha kunnen jullie mee kijken (A)

Dankjulliewel:D!

:):):):)

Bijgevoegde bestanden:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Deze is niet duidelijk door de achtergrond.

Leg de test eens op een witte achtergrond, bijv vensterbank of wit vel papier.
    Maak dan eens een nieuwe foto?

En op welke cyclusdag zit je? Wanneer heb je je eisprong gehad?

3. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een kleine twee weken terug heb ik mijn eisprong gehad dat konden ze zien op de echo, heb een tijdje terug een miskraam gehad en met de laatste keer bloedprikken helemaal geen hcg meer en een echo gehad en daarop konde ze het allemaal mooi zien, ze zeggen ook dat je na een miskraam sneller zwanger wordt is dat zo? Mijn camera maakt hele onduidelijke foto's heb het nu net geprobeerd ..:(

4. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik kan er zo niks op zien

5. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie inderdaad een heeeel licht streepje. Aan de rechterkant van het rechthoekje toch?

6. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    ik zie niks op je test helaas.. NOG niks hopelijk!
    En wat betreft sneller zwanger worden na een mk.. ik had 5 weken naar de miskraam weer een positieve test van een nieuwe zwangerschap! Het kan dus inderdaad, niet eens meer ongesteld geweest. mijn cyclus was wat door de war mischien bij jou ook en kun je daarom nog niet positief testen.
    Succes!

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Er lijkt inderdaad een streepje te staan maar het is een hele onduidelijke foto. Hij heeft de achtergrond scherp gesteld ipv de test. Probeer je test op een witte ondergrond te leggen en misschien het bovenste kapje er af voor de schaduw... En probeer de test scherp te stellen ipv de achtergrond. Ik heb ook niet zo'n beste camera haha:)

8. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nymama80 ja klopt ! heb hier een foto die ik donker gemaakt hebt vanwege mn slechte camera dan zie je het wat beter morgen een betere test halen!
    @jes ik ben benieuwd mn baarmoeder is ingedaald zeg maar en heb weer alle verschijnselen maar geloof het pas echt als het te zien is !:$ en jeetje jij was ook erg snel weer zwanger gefeliciteerd:D
    @baby90 heb hem hier wat duidelijker gemaakt en heb het kapje eraf gehaald:) haha bedankt voor de reacties:)

Dacht toen ik dat heleeeee vageee streepje zag dat ik het verbeelde heb er wat water ingedaan en weer een foto gemaakt:)

Bijgevoegde bestanden:

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit lijkt me meer een vlek.

10. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 zoee, 29 jun 2014
    Laatst bewerkt: 29 jun 2014
    naast de vlek

11. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Hm, lastig, ik twijfel. Nieuwe test lijkt me de uitkomst! We kijken graag weer mee:D
    Ik hoop een mooie test voor je!

12. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik zie een heeeel licht streepje. Over 2 dagen weer even testen? Zien of ie duidelijker wordt :D
    Ik duim voor je !

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je het origineel ook even plaatsen alsjeblieft?

Zie hier alleen een grijze vlek op. Sorry.

14. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik zie alleen een vlek, kan geen streepje ontdekken, heb je de orginele test nog? Misschien kun je die even plaatsen.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het een rare test, kan hier niets van maken, sorry..

16. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    hmm ik durf het door die vlek niet te zeggen.. ga je morgenvroeg weer testen?

17. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ik dacht op je eerste foto iets te zien schemeren maar op je 2e zie ik niets/alleen vlek.
    Hoop over 2 dagen duidelijkere test voor je!

18. zoee

zoee Lid

5 jun 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu een week overtijd en moet straks naar het ziekenhuis aangezien mijn miskraam toen heel raar is gelopen en ik opgenomen ben geweest willen ze even kijken dus ik ben benieuwd! ik hou jullie op de hoogte:)

bedankt voor de reacties groetjes

Deel Deze Pagina