Poeh, ik blijf maar turen en denk toch echt een licht streepje te zien. Jullie ook?? Hoop dat de foto een beetje ok is. Ik ben veels te vroeg, I know, maar het was een bijzondere dag voor me en een positieve test had ik vandaag leuk gevonden. Op 25 en 26 maart positieve ovutesten gehad (26 nog iets donkerder dan 25) en geklust. Is donderdag dan m'n NOD? Zou het streepje dan nog niet donkerder moeten zijn? Bedankt alvast!!
Ik denk iets te zien, maar weet het niet zeker. Heb je macro stand op je camera? Dan wordt de foto wat scherper.
Ik heb hem met m'n telefoon gemaakt en daar zit dat niet op volgens mij. Dus kan hem helaas niet scherper krijgen..
Oh echt?! Dank je wel!! Krijg eindelijk weer een beetje hoop ik ga morgenochtend zeker weer testen, heb er nog best veel in de kast liggen haha.
Spannend! We zitten in hetzelfde schuitje! Hopelijk is het snel morgenochtend en kunnen we allebei een beetje slapen. Ik heb bijna dezelfde test als jij en die hier ook net geplaatst. Ik ben helemaal hyper en trillerig van de spanning en onzekerheid! Jij ook?
Ja heel spannend!! Vanmorgen weer een testje gedaan en die was eigenlijk hetzelfde.. Daardoor verlies ik toch weer de hoop, zou toch allang duidelijker moeten zijn? Hoop maar dat de testjes niet helemaal super zijn. Zijn de testen van de Action een beetje oké? Anders haal ik die voor morgenochtend..
Meid test morgen nog eens een keer dan zou die zeker donkerder moeten zijn want hcg verdubbelt zich iedere 48 uur
Oh ok, ik heb nog een kv thuis liggen dus dan doe ik die wel. Tja ben ook te ongeduldig denk ik.. Hopen maar dat ik niet ongi wordt en snel een donkerdere streep heb!
Aaaah! Ik kon het niet laten en heb een paar actiontesten gehaald en met middagurine (niet eens zo geconcentreerd) een test gedaan, zie hier! Dat is toch best een nette streep?
Dank je! Poeh durf het nog bijna niet te geloven.. Eigenlijk wil ik morgenochtend een kv doen, dan is ook m'n NOD
Je action is zeker positief!! Zag op je eerste foto ook een wazig roze streepje. Hopelijk worden ze steeds donkerder. Voorzichtig gefeliciteerd!