6 dpo deed ik deze extra gevoelige test van sensitest,ik zie een duidelijk streepje maar ik vrees een indroger??? Wat denken jullie?
6dpo is de start van de innesteling. Er is dan nog helemaal niet voldoende hCG. Je bent echt een week te vroeg aan het testen, waarom in vredesnaam?!?
Je mag van alles, maar je plaatst het hier en vraagt om meningen. Duseen tandje minder bijdehand mag best.
Ik zeg ook niet dat je niet mag testen, maar ik vraag wel waarom je dat ij vredesnaam doet? Dat mag ook hé.
Eisprong is bevestigd door bloedafname en echo dus ben zeker. Wat denk jij? Mij lijkt het meer een indroger..,
Reageer even normaal joh Leasie op iemand die je terecht een vraag stelt... Eitje nestelt in tussen 7 en 10 dpo. De eerste week is het eitje aan het reizen door je eileiders. Dat proces duurt gewoon een week, dat is wetenschap, niet mijn mening ofzo. Dus op zijn vroegst is er vanaf 8 dpo HCG-aanmaak. En dat is echt op zijn vroegst
Zucht. Heb je een account aangemaakt om vervelend te doen? Ik vind ook dat je wel normaler mag reageren.
Een bende vrouwen wiens hormonen duidelijk overhoop liggen, dat is het hier wat een zeurkousen zeg... Eigenlijk nog wel lachen geblazen
Ik zie ook geen streep, zou wel heel bijzonder zijn zonder innesteling Bovendien ga je met zo'n fotokwaliteit nooit een streep ontdekken
Ik zie ook geen tweede streep, denk negatief... En inderdaad ook véél te vroeg om te testen, zelfs met een ultra gevoelige test... Zou gewoon lekker wachten tot je NOD met testen of zelfs na je NOD en dan opnieuw een testje wagen. Die zou je meer zekerheid moeten geven. Ps. Ik denk dat hormonen in dit geval weinig met de reacties te maken hebben. Just saying
Wow, goeie binnenkomer Laesie. Nu zal je vast nog veel serieuze antwoorden op je vraag krijgen! Ik zie trouwens ook helemaal niets op die foto.
Haha, ik zat al op deze reactie te wachten Je bevestigd nu precies dat je het soort persoon bent dat ik al vermoedde.