Helaas vandaag ook geen duidelijke streep snap het niet meer ben zo in onzekerheid heb het idee dat ik valse 2de lijntjes krijg maar nog nooit meegemaakt met deze testen maar ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden
Ik denk niet dat het valse lijntje zijn maar denk ook niet dat het goed zit. Hopelijk snel duidelijkheid voor je.
Denk ik ook niet heb niet meer getest want was zogoed als een witte test, maar durf ook niet meer te hopen ben nu wel al 2 dagen overtijd en ben maar aan het wachten op me menstruatie en vind het heel erg vervelend dat die niet wil komen
Dames ik had nog een vraag ben nu 4 dagen overtijd word maar niet ongesteld wat moet ik daar nou aan doen? Heb wel wat buikkrampen al een paar dagen maar de zwangerschapstesten zijn nu wit geworden ipv een vaag streepje moet ik er dan vanuit gaan dat ik een miskraam heb ofzo en afwachten tot de miskraam op gang komt Heb echt geen idee hoe dat zit of nog een sprankje hoop op toch een zwangerschap ik zit in een ongelofelijke onzekerheid