2 dagen voor nod is dit een heel mooie test. Morgen met kv testen. Zal zeker duidelijk zijn! Proficiat!
lijkt mij duidelijk. Ik zie een streep en moet niet turen o.i.d. Je zegt dat je nog andere testen in huis hebt, die had ik dus allang gedaan zeker al omdat die minder HCG nodig hebben en dus sneller zullen reageren.
Dan ben ik ook gek want ik zie ook een streep hoor!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd.... Morgen met KV2voor5 is'ie vast nog duidelijker. Ben heel benieuwd! Laat je het even weten??
Als ik deze test zo zie,zou ik zeggen dat je niet ongesteld gaat worden vind ze nog niet eens zo gevoelig die van de DA anders even een kv er tegen aan gooien die moet ook positief zijn als deze positief is voorzichtig gefeliciteerd alvast
Meiden allemaal bedankt voor jullie reacties!! wilde op nog reageren op mijn werk, maar kon geen reactie plaatsen met mijn telefoon, heel apart.. Ga er stiekem toch maar vast een beetje vanuit dat er een broertje of zusje komt! Ja dat kan wel zo zijn maar zovaak hoef ik nou ook weer niet te plassen
Hahah ik moet altijd wel lachen hoor als er dan gezegd wordt, zo vaak moet ik niet plassen. Je heb ook maar 3 druppeltjes nodig en geen bak pies