Whahaha daar heb je gelijk in.. Heb vanmorgen weer getest met die 2v5 en die was eigenlijk hetzelfde.. Wel een dun streepje niet heel duidelijk.. Zal ff een foto plaatsen.
Bekijk bijlage 174306 Vind het nog steeds niet heel overtuigend.. Mja ik heb ook weinig geduld haha..
Ook deze is heel duidelijk. Mijn eerste posi test was nog veel lichter. Absoluut niet op de foto te krijgen en zie mijn banner, de kleine man is er toch echt. Nogmaals gefeliciteerd!
Super bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties!! Manlief en ik zijn voorzichtig heel erg blij! Ik hoop dat ik na morgen nog steeds zo blij kan zijn! Jullie horen het wel.. En nogmaals bedankt!
Ben nog niet ongesteld geworden! haha woensdagochtend ga ik nog 1x testen en als die ook positief is, dan geloof ik het pas echt helemaal
Hahaha, dat is hartstikke mooi zwanger hoor!! MamaR en MamaR-man, Gefeliciteerd!! Plaats je woensdagochtend ook je test-fotootje nog even? Altijd leuk meegluren met het baby-geluk van anderen
Haha ja als ik woensdag getest heb plaats ik nog een foto! Vind jullie reacties zo lief! Ik vind het allemaal best vreemd, bij de eerste kwam ik er pas bij 14 weken achter dat ik zwanger was (zwanger door de pil heen) dus vind het zo raar dat het nu wel heel bewust gaat.. Misschien dat ik het daardoor nog niet helemaal geloof.. Maar manlief is er al helemaal zeker van, dat scheelt