Angela post de foto ff in het topic: foto's plaatsen van enz enz Ik zie twee streepjes! Zou over 2 dagen nog eens testen
Ik zou een vroege test halen van predictor en daar vandaag mee testen En dan morgenochtend weer.. Maar ik ben heeeeeeel ongeduldig(heeft een jaar geduurt voor ik zwanger was van Remus en heb geloof ik elke maand wel 6 testen gedaan)
net zoals je net gedaan hebt je ziet onderaan dan snel reageren staan waarin je kunt typen, daar staat onderaan naast MEER OPTIES daar klik je op dan op het paperclipje en dan spreekt de rest voor zichzelf EN NIET TESTEN MET PREDICTOR TESTEN! DIE GEVEN VALS POSITIEF ZELFS BIJ MANNEN
hoi vrijdagmiddag een nieuwe test gedaan , zie foto. nu is mijn vraag hoe kan ik positief testen en toch ook bloedverlies hebben? kan iemand me helpen. 1ste foto is van donderdagochtend en 2de foto van vrijdagmiddag
Ik vind de rechter test duidelijk als de linker, dus het lijkt me dat je hcg gewoon stijgende is! Bloedverlies komt volgens mij wel vaker voor tijdens zwangerschappen, als je het niet vertrouwt kun je altijd een verloskundige of je huisarts bellen natuurlijk.