Ik denk een heeeel vaag 2e streepje te zien, maar vraag me af of jullie ook iets zien? Ik heb niet echt de symptomen die ik bij mn vorige zwangerschap wel had dus kans lijkt me niet zo groot, maar goed..
Ik zie hetzelfde als jij.. een vaag streepje.. maar kan net zo goed een indroogstreepje zijn misschien? Balen dat ie niet duidelijker is, hopelijk over een aantal dagen wel.
hmm kan t me bijna niet voorstellen, tis pas de 1e ronde voor een 2e kindje, maar goed het kan altijd natuurlijk.. extra spannend omdat ik meer kans heb op weer een bbz en aangezien ie zo licht is en ik niet echt de symptomen heb als bij mijn dochter ben ik daar wel weer een beetje bang voor.. test over 2 dagen nog wel een keer.. hopelijk dan duidelijker. Bedankt tot zover
deze zijn van testjezelf.nu ik baal ook eigenlijk dat ik die van kruidvat nu niet in huis heb, want die gebruikte ik voorheen altijd, maar ik dacht die kan ik nog wel een x halen.. hmm misschien morgen toch maar even doen..
ik kan er niet uit opmaken of dit een indroog/druk streepje is of van de hcg..maar ik zie wel iets! spannend!!!
ook ik zie iets! ga nu heel hard voor je duimen dat al onze ogen het goed hebben gezien en dat het uiteraard geen bbz is! morgen kv testje??
Ik zie zeker ook "iets" volgens mij gebruiken ze deze testen voor MvM ook..en die hebben veel HCG nodig. Misschien morgen even een 2v5 kruidvat doen? Die lijn zou dan toch wel wat donkerder moeten zijn.
Ik zie een streepje........ Ik had deze testen ook maar op de KV 2v5 had ik een veel duidelijkere streep en op deze nog nauwelijks wat te zien. Dus ff een kv test je halen..........kans is groot dat er een mooie streep op staat
Ik zie hem ook hoor, toen ik eens teste met deze test had ik ook zo'n streepje en ik was zwanger! De kruidvat was wel direct duidelijker! Hij staat in mijn album!
heb net een kruidvat test gedaan.. niet met ochtendurine dus maar wel een streepje.. Blijf m vaag vinden dus maak me nog wel wat zorgen. Over 2 dagen nog maar s testen. Misschien late innesteling gehad. Had ik bij mn dochter ook..
Ik zie 'm nu duidelijker dan gisteren hoor! Dat was een andere test maar dat streepje was nog vager.. Hier zie ik echt een duidelijkere streep. Maar begrijp wel dat je je zorgen maakt hoor, je wilt gelijk een knal test in je handen hebben natuurlijk.
Is het morgen je NOD? Als ik je banner lees? Misschien is het nog te vroeg om een goede en duidelijke test te krijgen? Ik had precies hetzelfde hoor, en 2 dagen na mijn NOD was ie harstikke duidelijk.