In de 4e ronde was ik voor het eerst begonnen met ovutesten en toen was het meteen raak. Kan toeval zijn geweest natuurlijk
Hoi, Pff ik word van de reacties alleen maar zenuwachtiger dan dat ik al ben. Deze maand dus ook met ovu testen begonnen. Na 27 dagen een positieve test geklust natuurlijk de dag erna negatief maar toch geklust. En sindsdien ben ik op van de zenuwen ik kan niet wachten tot mijn NOD. Vandaag dag 8 na positieve test kon ik het niet meer houden en een test gedaan natuurlijk veeeeeeeel te vroeg en als ik zo kijk zie ik niets maar als ik aan de raam ga staan zie ik vaag een streepje. Pff met andere woorden nu heb ik het alleen nog erger gemaakt! En word ik helemaal knetter gek! Groetjes
Bij mijn zoontje was het in de eerste ronde (ronde 4) met ovutesten raak. Bij mijn derde zwangerschap was het met ovutesten na drie rondes raak. Ik heb na die zwangerschap in ronde twee weer ovutesten gebruikt. Had toen rond nod 3 heel licht positieve testen uiteindelijk 2 dgen na nod toch ongi geworden. Ik vind het met name handig omdat het mij rust geeft. Mijn cyclus varieert namelijk van 32 tot 42 dagen en zo weet ik wanneer ik mijn ongi kan verwachten.
In de tweede ronde en de eerste ronde dat ik ovulatietesten gebruikte werd ik zwanger. Deze keer zonder ovulatie testen. Maar spannend! Het is alleen nog wel heel erg vroeg, ik zou toch nog even een paar daagjes wachten voordat je weer gaat testen. En hopelijk heb je dan een duidelijk streepje!
Hoi, Ja hier ook niet regelmatig vorige ronde 31 dagen, deze maand is mijn NOD op 41 dagen. Ik weet dat de tweede ronde snel zou zijn maar mijn hoop is groot! Nog even geduld! Groetjs
Hallo allemaal hier nog een zenuwachtig iemand. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik gebruik de testen van clearblue (smilie systeem) ik ben op dag tien van mijn cyclus begonnen met testen en tot op de dag van vandaag (dag 15) nog geen smilie. Gister wel buikpijn gehad net boven de schaamstreek en als ik er op drukte deed het ook zeer. Zou dat mijn eisprong geweest kunnen zijn en ik hem heb gemist? Als ik de teststrip uit het apparaatje haal zie ik een lichte streep naast de donkere streep, maar bij clearblue moet je uit gaan van de smilie? Zondag voor het laatst geklust vanavond weer een poging doen! Alvast bedankt, sorry voor het lange verhaal.
Hoi, Ik heb er mijn smile wel kunne uit halen wel pas dag 27 en toen was de tweede streep het zelfde maar ze zeggen idd dat je aar niet naar moet kijken. Groetjes
Ik heb ook de testen met smiley gebruikt. Bij mij stonden er ook vaak 2 strepen maar geen smiley. Toen ik wel een smiley kreeg stonden er 2 even dikke strepen of was de teststreep nog dikker dan de controle streep. Wrs komt je ovulatie er aan? Spannend hoor!
Ik heb vanaf de tweede ronde ovulatietesten gebruikt. Na 3 rondes werd ik er gek van, en ben ik gestopt. Toeval of niet, toen was ik zwanger. Voor mijn gevoel, en zeker voor het gevoel van mijn vriend, was ik er te veel mee bezig.
aan mijn antwoord heb je ook niet veel Bij zoonlief heeft het 23 rondes geduurt, bleek achteraf dat we toch te snel/vroeg geklust hadden. Bij nummer 2 was het in ronde 1 al een lucky shot!