Zien jullie iets?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kletskoek, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Logisch ook dat je een test doet als er geen onveilige seks geweest is..

2. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Ik zou zeggen koop een ander testje ander merk zal niet eerste vals posi kv test zijn

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Dat lijkt mij ook het beste ja.. Zo heb je nog geen duidelijkheid.
    Overigens als je vorige maand ook zon Tuurtest had en geen bloed en nu weer Tuurtest hebt die niet duidelijker word zal ik toch even je huisarts benaderen. Kleine concentraties hcg kunnen ook door andere zaken in je lijf aanwezig zijn.

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik was overtijd. Wij dachten dat misschien het condoom was gescheurd. Toen dus een testje in handen met een licht streepje. Dat bericht op 8 februari geplaats en daarna werden de testen weer wit en er geen aandacht meer aan geschonken. Ik was aan het wachten op mijn menstruatie. Deze bleef uit en op 16 februari sowieso onveilige sex gehad. En nu dus deze testjes.

5. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hmmm, moet zeggen dat ik het (mede door de info van Aloha) wel een beetje een apart verhaal vind worden...

Net als dat je 'toevallig' pas had besloten niet voor sterilisatie te gaan (je man) en er een Mirena in de kast klaarligt en je dan precies rond je ei sprong het condoom vergeet en zeer waarschijnlijk nu toch dus zwanger bent...

;)

6. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat is daar raar aan dan? Want ik snap nu niet zo goed wat je hiermee wilt zeggen eigenlijk. Ik zou mijn mirena gaan plaatsen tijdens mijn menstruatie. Daar is niks vreemds aan toch. En dat wij sex hebben tijdens mijn eisprong zijn wij ons niet van bewust. Ik doe niet aan ovulatietesten, aangezien wij niet bezig waren met een zwangerschap. Ik heb sowieso een onregelmatige cyclus. Zeker na de bevalling vd jongste.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik vind de laatste test er positief uitzien, maar ik vraag me af waarom je 's avonds test steeds? Ik zou er 1 met ochtendurine doen, dan kun je ook veel beter zien of hij oploopt, aangezien je overdag op verschillende tijden drinkt in verschillende hoeveelheden.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik test s'avonds net wat beter dan s'ochtends. Althans dat is mijn ervaring bij mijn vorige zwangerschappen. Ik zal de digitale van Clear bleu doen met ochtendurine. Vanochtend wakker geworden met enorme misselijkheid. En heb contact opgenomen met mijn verloskundige. Verhaal uitgelegd, ook van mijn eerste test op 8 februari en dat ik voor het laatst ongesteld ben geweest in januari. Zij raade toch een bloedonderzoek aan. Dus maar even de huisarts bellen.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb je alweer getest?

10. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Ik ben benieuwd. Kan je niet vrrvroegd in overgang zitten weet natuurlijk niet hoe oud je bent?

11. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    nou spannend hoor!

ik zie de streepjes iig wel... de kv testen zeggen ook he "af te lezen NA 5 minuten.... na een 30minuten niet meer geloof ik... als er dan tenminste andere veranderingen zijn dan binnen die 30 minuten ;)

voorzichtig gefeliciteerd en hoop dat jullie er blij mee zullen zijn als het daadwerkelijk allemaal positief is en blijft!

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    In de overgang?! Kan je dan serieus zulke testjes krijgen? Nog nooit van gehoord. Nee niet meer getest. Ik heb morgenvroeg eerst een afspraak bij mijn eigen huisarts. Dat maar eerst even afwachten.

13. mamavanchayenne

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    Wist ook niet dat het kon tot ik het van iemamd hoorde die het had heeft dacht ik met een hormoon te maken. Net als dat ze soms op ei reageren. Maar goed denk dat je bij ha wel diidelijkheid ktijgt.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Duidelijker krijg je het niet denk ik zo. Morgen maar eens met de huisarts mijn cyclus bespreken. Ben ik niet zwanger wil ik ook ongesteld worden.

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ah.. :(

Btw: ik moest even grinniken bij je onderschrift, klinkt zo lief! Kletskoek heeft 2 lieve kletskoeken. :p ;)

Liefs,

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Haha dank je. Ze zijn onwijs lief!

17. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ohw, balen kletskoek! Dit is inderdaad wel heel duidelijk.
    Hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen!

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Kletskoek, ik vind het eigenlijk nogal logisch dat de CB dat resultaat geeft aangezien je testje ook nog zo licht is. De KV is gevoeliger. Waarschijnlijk als je een andere test zou doen die niet zo gevoelig is, is die misschien ook negatief?

Ik heb inderdaad wel iets een keer gelezen dat je HCG verhoogt tijdens een overgang, hoe het precies zat weet ik niet meer. Moet je maar eens wat info opzoeken op google.

Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

19. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Mijn ervaring is dat de digitale CB met wekenindicator wel gevoelig is! Bij lichte streepjes voor NOD geeft hij vaak al zwanger 1-2 aan.
    Hoop het beste voor je hoor kletskoek! Via de huisarts zou je duidelijkheid moeten krijgen denk ik.....

20. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Is dat ook als ie echt super super licht is? (even een vraagje voor mezelf hoor :p)

Deel Deze Pagina