Zien jullie iets?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kletskoek, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier geen nieuws. Contact gehad met de verloskundige maar die verwijzen mij toch echt door naar de huisarts. Een echo heeft geen zin, mocht ik al zwanger zijn is het daar inderdaad te vroeg voor. Weer de huisarts gebeld, dat ik deze onzekerheid erg moeilijk vind. Ik word vanmiddag terug gebeld of ze iets voor mij kunnen betekenen.

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Hebben ze nog terug gebeld? Konden ze iets voor je betekenen of willen ze nog steeds geen bloedtest doen?

3. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Ben ik ook benieuwd naar..

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Sorry niet meer aan gedacht hier te reageren. Uiteindelijk ben ik vandaag terug gebeld door de huisarts en heb ik vandaag een bloedonderzoek gehad. Nog geen uitslag van.

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Huisarts heeft net gebeld. Er is hcg geprikt. Vanmiddag naar de praktijk voor een gesprek.

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Goh heb even de berichten hier zo gelezen.. beetje vaag allemaal, snap er nu al niks meer van. :p
    maar spannend. Hoop je dat het raak is nu? Heb wel n aantal keren gehoord dat als iemand denk dat ie zwanger is of ineens symptomen heeft ofzo, dat dan de kriebels wel echt weer komen.. weet niet of dat bij jou is. maar ben benieuwd naar wat je dokter heeft te zeggen dan.

7. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hoelaat moet je er zijn?? of ben je al terug?

hoe ging het gesprek?

kon je HA niet even zeggen wat je hcg was door de telefoon?? nu moeten wij nog langer wachten hier!! hahahaa

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ja, raar dat hij/zij niet direct de waardes vertelt.. Ben benieuwd!!!

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ben alweer terug. Waardens waren te laag voor de duur van de zwangerschap. Hij had het over 115 wat ergens tussen de 500 en 1700 had moeten zitten. Hij verwacht dus een miskraam, aangezien wij na de 16de geen onveilige sex hebben gehad. Ik heb nog geen bloed gespot of dergelijks. Ik blijf wel contact houden met de huisarts, hij wil zeker weten dat mijn lichaam het vanzelf afstoot. Ik weet niet zo goed wat ik met deze informatie moet. Ben er erg van geschrokken.

10. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    jeetje wat heftig

maar kans op bbz dan?
    bij mij gaf test na 10 wkn nog nega en was elke maand netjes ongesteld
    na 10 weken pijn te krijgen is er getest in zh en kwam nierbekontsteking uit maan antibiotica sloeg niet aan pas met 11 wkn vonden ze hcg in me lichaam veeeeel te laag maar stond wel op knappen

zou een echo aanvragen een genecoloog heeft hier meer ervaring mee als huisarts ben ik achtergekomen

11. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke, dat is wel even schrikken. Maar misschien ben je wel niet eens zo lang zwanger? je doet het ook nog met condoom he, en weet niet ik gebruik dat nooit. maar dat knapt toch ook wel ns?

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hij heeft het niet over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad? Niet eens aan gedacht. Ik heb totaal geen klachten. Niet misselijk, geen buikpijn en geen bloed. Ik had verwacht dat hij gewoon ging zeggen dat ik niet zwanger was. Verhaal klaar. Voel mij echt verdrietig.

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Condooms kunnen scheuren. Maar deze kans is wel erg klein. Ik weet oom niet zo goed. Wellicht informatie vragen aan de verloskundige?

14. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    Voor je eigen gemoedrust zou ik genecoloog bellen en verhaal uitleggen
    Waardes leuk dat jij ze weet nu maar je kan er nu niks mee en je wou zekerheid en die heb je niet en die zul je alleen krijgen met een echo

Zien ze niks in je baarmoeder kijken ze altijd of het er buiten zit.
    En eventueel kunnen ze de "miskraam" opwekken

15. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ja, ik weet het. Ongeluk zit in een klein hoekje.
    maar heb je deze maand misschien een ei gevoelt ofzo?
    Ik zou als je volgende week nog niks afgestoten heb even nog een keer bloedprikken misschien, en misschien even verder overleggen wat er kan zijn. zoals een bbz.

16. mamava

mamava Actief lid

7 jan 2013
    445
    1
    0
    condoom is 1 vd minst veiligste (anticonceptie) is mij vertelt door HA en genecoloog;)

17. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Weet je, als je 6 weken ben (volgens de ha's berekeningn) dan bel je de vk op en dan maar een inwendige echo als er nog niks 'gebeurd' is. Dan weet je zeker dat het wel of niet goed zit.

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik voel mijn eisprong nooit eigenlijk. Heb ook niet gewerkt met ovulatie testen. Na heel hard nadenken denk ik ongeveer te weten dat de mijn eerste dag van mijn menstruatie 15 januari was. Dus ja, vul zelf maar in.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat idee had ik ook. Ik heb altijd goed contact gehouden met haar dus ze kent ook mijn vorige zwangerschappen goed.

20. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke dus dat is al weer zon 2 maand geleden. hmmmm, vaag. Ik zou dat gewoon vragen hoor aan je verloskundige. beetje zekerheid mag wel als je vanaf nu na een paar dagen nog niks hebt verloren.

Deel Deze Pagina